Соціальна мережа для пошуку роботу LinkedIn запустила міжнародну рекламну кампанію, в якій заохочує подивитися на процес пошуку роботи очима дитини. У відео «Find Your In» дівчинка приміряє на себе одяг різних професій, ніби «танцюючи з власним потенціалом».
Кар’єрна платформа LinkedIn запустила мотиваційну рекламу для пошукачів роботи. У ролику під назвою «Знайди свій In» (в оригіналі — «Find Your In») дівчинка нудьгує в пральні, аж раптом на її телефон приходить сповіщення від LinkedIn, яке спонукає задуматися про те, ким вона стане, коли виросте.
Дівчинка зачаровується нескінченними можливостями майбутнього, танцюючи під пісню «Guerilla» Ремі Вольфа в уніформі різних професій — від спортивних костюмів до білих офісних сорочок.
Створити кампанію для LinkedIn допомогла креативна агенція Droga5. Як розповідають виконавчі директори агенції, Тобі Треєр-Еванс та Лорі Хауелл, ідея кампанії — в тому, щоб бути тим, ким ви можете себе уявити, у місці (LinkedIn), яке має інструменти, інформацію та спільноту, які потрібні, щоб це втілити в життя
«Ми шукали спосіб говорити про професійний світ так, щоб це відчувалося з теплом та новизною, — кажуть вони. — Одяг, який ми носимо, пов’язаний з тим, ким ми є, ким ми хочемо бути й часто з тим, де ми працюємо. Нам сподобалася ідея, що пральня має всі особливості світу професіоналів без присутності там самих професіоналів — просто додайте уяву маленької дівчинки, і це в ігровій формі покаже, як саме LinkedIn може допомогти кожному реалізувати себе у майбутньому».
Режисером та хореографом виступили творці культового кліпу «This is America» виконавця Childish Gambino.
В продовження LinkedIn планує розповідь про визначних творців у різних сферах (як-от мода, дизайн або технології) і те, що значною мірою допомагало їм на кар’єрному шляху («Big Ins»). Кампанію буде запущено на телебаченні, в соціальних мережах, в Інтернеті та сторінках інфлюєнсерів.
Корисний гайд із LinkedIn для тих, хто шукає роботу 👉
Читати
Дякуємо!
Тепер редактори знають.