Співробітники корпорації Meta отримали розпорядження не обговорювати на робочому місці та в робочих чатах такі питання, як заборона абортів, обіг зброї та ефективність вакцинації. Про це написали видання TechCrunch та Fortune, посилаючись на представників компанії.
Ціль — зберегти продуктивність та уникнути конфліктів
Такі правила Meta впровадила ще влітку, коли Верховний суд США дозволив вводити заборону на аборти в окремих штатах. Тоді видання The New York Times із посиланням на внутрішні документи компанії зазначало, що у Meta вважають, що «відкрите обговорення теми абортів на роботі може підвищити ризик створення ворожого робочого середовища».
Днями видання Fortune отримала доступ до службової записки співробітникам від керівниці відділу управління персоналом Meta, Лорі Голер, у якій вона схоже пояснює причини заборони на розмови на делікатні теми: «Ми робимо це, щоб внутрішні обговорення залишалися поважними, продуктивними та не заважали зосередженню. Ми розуміємо, що це обмежить самовираження на роботі, але ми вважаємо, що це правильне рішення, яке є корисним для довгострокового здоров’я нашої внутрішньої спільноти».
А працівниця Meta Кадія Корома в електронному листі до TechCrunch повідомила, що такі заходи ввели, щоб зменшити відволікання від роботи та зберегти атмосферу взаємоповаги й інклюзивності.
Співробітники Meta, які мусять обговорювати ці теми для виконання роботи, звільняються від обмежень. Також рекомендації не розповсюджуються за межі робочого місця.
Що ще цікавого в Meta?
У листопаді Meta за один день скоротила штат на 13% і звільнила 11 тисяч співробітників. Скорочення стосувались компаній WhatsApp, Facebook та Instagram.
У своєму повідомленні до працівників власник корпорації Марк Цукерберг пояснив рішення тим, що інвестиції, на які він робив ставку, не виправдали себе, тому виникла необхідність оптимізувати витрати компанії.
«Ми скоротили витрати бізнесу, зокрема, урізали бюджети, пільги й відмовились від деякої нерухомості. Ми реструктуризуємо команди, щоб підвищити ефективність. Але ці заходи самі собою не приведуть наші витрати у відповідність зі зростанням наших доходів, тому я також ухвалив важке рішення відпустити людей», — написав Цукерберг.
Хочете бути впевненими, що цінності та принципи роботодавця збігатимуться з вашими?
Переглядайте компанії, перевірені Happy Monday, та обирайте на 100% «свою».
до компаній
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
10 вакансій із частковою зайнятістю: до Jooble, Devtalk, Ampli і не тільки
6 причин використовувати нетворкінг для кар’єри та з чого почати
Робота для любителів сиру: хто такий чизмонгер і чому це крута професія для будь-кого
Схожі статті, які можуть сподобатись
В Україні хочуть створити аналог Upwork для айтівців
200 українок отримають до $8000 на розвиток власної справи
Які бенефіти пропонують своїм працівникам роботодавці: кейси 5 компаній