Агроіндустріальний холдинг МХП є впевненим лідером своєї галузі завдяки тому, що постійно розвивається і розвиває своїх співробітників. Після успішних студентських хакатонів МХП започаткували новий формат внутрішніх заходів для своїх співробітників — MHP Idea Challenge. Організатором хакатону для МХП вже втретє виступила команда кар’єрного порталу Happy Monday. Хакатон? Як це?
MHP Idea Challenge відбувся в форматі хакатону — інтенсивного способу пошуку нових рішень і підходів в командах за 30 годин. Місце проведення хакатону відповідало його ідеї — все відбувалося у першому в Україні інноваційному парку UNIT.City.
Перший хакатон MHP Idea Challenge #engineering об’єднав в першу чергу спеціалістів інженерного напрямку, які працювали над кейсом із виробничої сфери. 38 учасників представляли різні підприємства агрохолдингу: деякі учасники познайомилися з колегами особисто лише на хакатоні, але одразу мали формуватися у команди і разом генерувати нові ідеї. Таким чином утворилося 6 команд. Щоб запропоновані ідеї дійсно були життєздатними і відповідали заявленим вимогам щодо окупності, в команди до інженерів приєдналися технологи та економісти.
З менторів — в учасники
Буквально місяць тому відбувся хакатон для студентів від МХП— і там деякі з теперішніх учасників були менторами: зокрема головний технолог «Вінницької птахофабрики» Ганна Сузова та начальник відділу виробництва «Вінницької птахофабрики» Сергій Лиховид. Тепер вони на собі відчули, як це — коли оцінюєш не ти, а тебе. А оцінювали команди заступник директора комплексу з питань виробництва «Миронівської птахофабрики» Максим Мазур, технічний директор «Оріль-Лідер» Роман Стрій, головний інженер філії «Переробний комплекс» Іван Квартюк, технічний директор департаменту птахівництва Віталій Адамчук.
Деталі кейсу, який доведеться вирішувати, учасники дізналися вже на хакатоні — і більше доби працювали над ідеями та їхньою презентацією, перериваючись лише на їжу, короткий сон та екскурсію по UNIT.City.
Ідей учасникам не займати, а з тим, як гідно представити своє вирішення, допомогла команда спеціалістів компанії з дизайну презентацій Reprezent. Завдяки ним кожна команда оформила свій варіант вирішення кейса у видовищну і переконливу презентацію.
Оцінювання і результати
Журі оцінювало виступи команд за наступними показниками:
- реальність втілення ідеї;
- економічна ефективність рішення та доступність фінансування;
- масштабованість проекту;
- ступінь конкуренції та наявність продуктів-аналогів;
- якість презентації.
Шість команд представили дуже різні, і при цьому цілком дієві ідеї. Журі одразу визначило, що чотири з них будуть випробувані на виробництві! Розрив між командами був мінімальний, але переможець мав бути один — ним стала команда «Good Idea».
Більше вражень від хакатону — у відео:
Це був перший, але далеко не останній внутрішній хакатон від агрохолдингу МХП. Компанія ще розробляє окремі тематичні хакатони для спеціалістів різних напрямків. Всього у 2019 році планується чотири такі заходи.
Більше фото з хакатону шукайте тут.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.