Не брати участь у першоквітневих розіграшах та утриматися від будь-яких жартів на публіці — такі рекомендації отримали співробітники Microsoft від голови маркетингового відділу компанії.
Топ-менеджер Кріс Капоселла пояснив, що користі від подібних розваг мало, а от недоречні згадки у ЗМІ компанії не потрібні.
Ось повний текст внутрішньої записки, яку отримали співробітники Microsoft:
«Всім привіт,
Настає той період року, коли технологічні компанії намагаються продемонструвати свою винахідливість завдяки розіграшам до Дня дурнів. Іноді результати кумедні, а іноді — ні. Так чи інакше, дані говорять нам, що ці трюки мають обмежений позитивний вплив і можуть насправді призвести до небажаних згадок у новинах.
Враховуючи зустрічні вітри, з якими сьогодні стикається індустрія технологій, я прошу всі команди в Microsoft уникати будь-яких публічних жартів. Я розумію, що люди, можливо, присвятили чимало часу і сил підготовці чергового розіграшу, але я вважаю, що ми можемо більше втратити, ніж отримати, намагаючись бути смішними цього дня.
Будь ласка, повідомте членів команд та внутрішніх партнерів про прохання утриматись від будь-яких заходів на День дурня».
Варто згадати, що у минулі роки компанія готувалася до Дня сміху доволі ґрунтовно. У 2013 році об’єктом жартів став Google: користувачі, які намагалися перейти на сторінку Google через пошукову систему Bing, отримували в якості результату той самий Bing, але у гуглівських фірмових кольорах. У 2015 році в Microsoft вирішили пожартувати над ОС Windows Phone, яка на той момент займала лише 3% ринку, і випустили емулятор MS-DOS для смартфонів на цій ОС.
Джерело: The Verge
Дякуємо!
Тепер редактори знають.