Відтепер натякнути керівництву, що вам важко, можна, натиснувши лише одну кнопку. Ідеально для тих, кому важко дається ініціювання таких розмов!
При віддаленій роботі важко зрозуміти емоційний стан працівників. Спеціально для цього створили браслет Moodbeam, який виглядає як фітнес-трекер, але виконує зовсім інші функції. Він допомагає роботодавцям дізнатися про настрій співробітників і таким чином вчасно реагувати на несприятливий емоційний фон на роботі.
Синя чи жовта кнопка?
Ні, ми поки що не в серіалі «Чорне дзеркало», а роботодавець не дізнається про ваш рівень стресу без вашої згоди. Браслет взагалі не відслідковує жодні показники людини, яка його носить.
Ґаджет має дві кнопки – жовту та синю. Працівник натискає на жовту, коли почувається щасливим на роботі та на синю, коли йому погано. Саме ці данні передаються менеджерам. Як часто повідомляти про свій настрій чи повідомляти взагалі — справа добровільна.
На думку співзасновниці Moodbeam Крістіни Колмер МакХью, це своєрідний спосіб запитати абсолютно у всіх працівників компанії, як у них справи, не відволікаючи їх зайвими повідомленнями чи дзвінками. Досить часто працівники бояться першими розпочати розмову про те, що їм важко.
Один із членів команди почувався незручно, боровся з величезним навантаженням і був розчарований тим, що відбувається. Це не те, що він повідомив би, і ми б не знали про це, якби не бачили даних.
Джерело: Platfor.ma
Дякуємо!
Тепер редактори знають.