Цього тижня у фокусі уваги пошукачів були вакансії від Uklon, Public Kitchen, Rozmova, Nanit Robot та інших роботодавців. Дивіться, кого вони шукають — цілком імовірно, що саме вас.
1. Менеджер по роботі з клієнтами до Nanit Robot
Nanit Robot шукає менеджера / менеджерку по роботі з клієнтами. Обов’язки: супровід клієнтів освітніх продуктів компанії: B2C, теплі продажі; виконання особистого плану; проведення презентації продуктів для клієнтів; аналіз та покращення воронки продажів; ведення CRM-системи, звітність; супровід та контроль замовлень клієнтів; підтримка клієнтів та збір відгуків. Вимоги: досвід на аналогічній посаді від 1 року; комунікабельність, наполегливість, відповідальність.
2. Проєктний менеджер (онлайн-навчання) до Школи бізнесу Нова пошта
Команда проєкту Школа бізнесу «Нова пошта» шукає проєктного менеджера / менеджерку, який розвиватиме напрям онлайн-навчання. Він / вона буде: готувати графік онлайн-навчання для проєкту; розробляти та супроводжувати освітні відеопродукти; комунікувати з залученими в проєкт людьми; співпрацювати з керівником відділу та агентствами для реалізації запланованого навчального процесу; готувати комунікаційні матеріали спільно із дизайнером та копірайтером тощо. Ідеальний кандидат / кандидатка має повну вищу освіту; досвід управління проєктами від 2-х років; досвід роботи у напрямку онлайн-навчання; навички бюджетування проєкту; лідерські якості, проактивність, комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в режимі багатозадачності.
3. Контент менеджер/копірайтер до UA Mental Help
UA Mental Help контент-менеджера / менеджерку. До його / її обов’язків входитиме створення контенту для вебсайту організації; розробка текстів для соціальних мереж, інформаційних бюлетенів, електронних листів та інших маркетингових матеріалів; участь у створенні та розвитку креативних концепцій для рекламних кампаній та інших інформаційних проєктів; створення візуального контенту тощо. Серед вимог: висока грамотність та відмінне володіння українською мовою, знання англійської мови буде перевагою; навички написання різноманітних текстів; навички візуального оформлення постів у соціальних мережах; відповідальність, уважність до деталей; креативність та здатність генерувати нові ідеї.
4. Координатор/-ка навчальних курсів до Ampli
Підлітковий акселератор Ampli шукає менеджера/-ку з координування навчання. Ідеальний кандидат / кандидатка: проактивний / -а та комунікабельний / -а; позитивний / -а і вміє зарядити усіх навколо; стресостійкий / -а, відповідальний / -а і вміє самостійно доводити свої справи до кінця; вміє працювати у Google Docs; має активну життєву позицію; проживає у м. Львів та має готовність працювати офлайн.
5. Проєктний менеджер/проєктна менеджерка до БО Платформа соціальних змін
Платформа соціальних змін шукає проєктного менеджера / проєктну менеджерку, який / яка відповідатиме за координацію міжнародних проєктів та програм у сфері соціального підприємництва; забезпечення організації та проведення заходів, робочих зустрічей у межах проєкту; залучення та комунікацію з підрядниками в цілях проєкту; координацію усіх адміністративних процедур пов’язаних з реалізацією міжнародних проєктів; ведення необхідних баз даних тощо. Необхідні навички: вища освіта; вільне володіння українською мовою та англійською не нижче рівня Upper Intermediate; вміння працювати з документацією; аналітичні здібності, навички моніторингу та оцінки тощо.
6. Account Manager до платформи Rozmova.me
Платформа перевірених психологів та психотерапевтів Rozmova.me шукає Account Manager. До його / її завдань входитиме організація та координація едукаційних заходів для B2B-клієнтів; співпраця з терапевтами для забезпечення якісного проведення івенту; підтримка та розвиток стосунків з B2B-клієнтами; outreach нових лідів (зазвичай LinkedIn) та нових клієнтів; ведення звітності, аналітики та оцінка ефективності заходів. Кандидатам знадобляться вища освіта (перевага надається кандидатам із психологічною освітою); досвід роботи в B2B компанії або досвід організації різноманітних подій; відмінні організаційні та комунікативні навички; досвід роботи з LinkedIn тощо.
7. Customer Care Specialist до Uklon
Uklon шукає Customer Care Specialist, який / яка відповідатиме за опрацювання запитів від користувачів двома каналами комунікації – гаряча лінія та тікети; інформаційну підтримку та консультування клієнтів та партнерів сервісу; вирішення конфліктних ситуацій тощо. Для досягнення результатів, кандидатові знадобляться: знання роботи з ПК; готовність працювати з великим обсягом інформації: вміння здійснювати пошук у внутрішній базі даних; вільне спілкування українською мовою.
Як працюється в Uklon?
Розповідаємо про це детально в профілі компанії
Читати8. Community Manager до офлайн спільноти підприємців CEO Club
Офлайн-спільнота українських підприємців CEO Club шукає Community Manager. Типовий робочий день такого спеціаліста складається з перевірки чатів з учасниками у месенджерах, відповіді на їхні запитання, коротких робочих нарад з колегами, написання комунікацій для промо подій та дописів для соціальних мереж, внесення інформації в СRM, планування та підготовки подій і зустрічей, роботи над розвитком програми, форматів взаємодії та життя спільноти. Якщо вам подобається робочий день, де в центрі уваги багато командної взаємодії, спілкування з учасниками та постійна можливість навчатися чомусь новому, надсилайте резюме з супровідним текстом.
9. Координаторка / координатор проєктів до Українського Жіночого Фонду
Український Жіночий Фонд шукає координаторку / координатора проєктів. Треба буде координувати реалізацію проєкту від початку до завершення; працювати з аналітичними документами щодо теми та задач проєкту; організовувати заходи в рамках проєкту; презентувати проєкт, комунікувати та звітувати перед донорами; за потреби, координувати розробки тренінгових матеріалів. Від кандидатів очікують наявності досвіду роботи в громадському секторі, ведення грантових проєктів від 1 року; сильних організаційних навичок; вміння комунікувати так, щоб було зрозуміло, ефективно і хотілось продовжити розмову; рівень знання англійської мови В2; системного підходу до роботи, самозарадності, уважності до деталей.
10. PR Assistant до агенції Public Kitchen
Public Kitchen шукає піар-асистента / асистентку, що цікавиться сучасною культурою у всіх її проявах та володіє англійською на рівні від Intermediate (B1). Аналогічний досвід буде великим плюсом, але не є обов’язковим. Він / вона буде допомагати команді з завданнями по різних проєктах, проводити рісьорчі для проєктів, шукати референси, контакти тощо.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручного пошуку користуйтеся фільтрами
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.