Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Найпопулярніші вакансії тижня на Happy Monday: 10 пропозицій від крутих роботодавців

29.08.24 Новини 6 хв читання

Які вакансії цього тижня привабили наших користувачів? Ділимося десяткою пропозицій, на які роботодавці отримали найбільше відгуків. Серед них позиції координаторів хабів, менеджера з адвокації, фахівців відділів продажу та закупівель, є також варіанти для кандидатів без досвіду. 


1. Фахівець/чиня відділу закупівель до USAID/Ukraine


Представництво USAID в Україні шукає фахівця/чиню, що братиме участь у різних етапах процесу закупівель: від розробки та адміністрування плану закупівель до звітності та перевірки підрядників. Кандидат має володіти ступенем бакалавра (або вищим) у галузі ділового адміністрування, фінансів, економіки, соціальних наук та мати не менше трьох років досвіду роботи у сфері закупівель та/або адміністративного управління в міжнародній організації. Необхідне також знання англійської на високому рівні та вільне володіння українською.


2. Менеджер/ка з продажу (чати) до Clario (Івано-Франківськ)


Клієнтоорієнтована компанія з кібербезпеки шукає енергійного менеджера з продажу до відділу Clario Customer Services. Серед обов’язків майбутнього працівника: продаж технічного сервісу компанії в чатах за наданими скриптами, ведення CRM-системи. Серед вимог: лише англійська рівня B1+ та бажання навчатися. Працювати можна віддалено або в місцевому хабі компанії. Працівники отримують медичне страхування, подарунки на річницю роботи та дні народження, уроки корпоративної англійської онлайн та інші вебінари й тренінги, 12 днів лікарняного та 20 днів відпустки, корпоративне таксі.


3. Marketing Assistant до Laba Global


Українська EdTech-компанія в пошуках Marketing Assistant, який буде налаштувати рекламні кампанії в Facebook Ads/Google Ads; складати маркетингові звіти; комунікувати з продюсерами, копірайтерами та дизайнерами; відправляти Email-розсилки; проводити A/B-тестування. Від кандидата очікують бажання розвиватися у сфері маркетингу, володіння англійською на рівні Intermediate або вище, аналітичного складу розуму та досвіду роботи з таблицями. Усьому іншому навчать в компанії й нададуть усі необхідні інструменти для результату та кар’єрного зростання. Працювати можна в офісі на Подолі, в ремоут або гібридному форматі. Серед бенефітів: безлімітна оплачувана відпустка та доступ до усіх курсів Laba після проходження випробувального терміну. 

Як працюється в Laba Global?

Читайте більше про умови роботи в компанії, бенефіти, офіс та команду 👉

Читати


4. Адміністратор/ка сайту до «Вокс Україна»


Незалежна аналітична платформа, що працює з темами економіки, держуправління, суспільних процесів та реформ, шукає адміністратора сайту. Кандидат має мати досвід роботи з WordPress від 1 року; базові знання SEO; навички роботи з Word, Excel та графічними редакторами Adobe Photoshop, Pixelmator тощо; знання англійської від рівня Intermediate. Пропонують гнучкий графік та можливість працювати дистанційно (або за бажання в офісі).


5. Junior Frontend Developer до Gusarov Startup Studio


Українська стартап-студія повного циклу з запуску та масштабування SaaS стартапів шукає Junior Frontend Developer. Ідеальний кандидат, з погляду компанії, — це людина з дипломом бакалавра або магістра та досвідом роботи Frontend Developer від 1 року (або пройшла відповідний курс від Mate academy); розумінням, як працюють браузери, JavaScript engine, DOM, BOM, JS closures; вмінням верстати та створювати власні React компоненти та іншими технічними навичками, важливими для професії. Потрібно буде багато розробляти та відповідати практично за всю інтерфейсну частину проєктів студії, в парі з Founding Engineer розбудовувати інфраструктуру та основну логіку проєкту Lisapet.ai тощо. Це віддалена робота із фултайм зайнятістю, але за гнучким графіком, з оплачуваними лікарняними та відпустками.


6. Особистий/а асистент/ка до Iteam


Дмитро, керівник кількох бізнесів в Україні та Азії у ресторанній та ІТ сферах, шукає собі помічника для виконання бізнес та особистих завдань. Серед них: купівля квитків, контроль календаря з нагадуванням про події, підготовка та оформлення презентацій, спілкування з клієнтами, ведення ділового листування, підбір персоналу та пошук підрядників тощо. Потрібно бути готовим до великого обсягу завдань та високого рівня вимогливості керівника. Серед потрібних навичок: англійська на рівні Intermediate+, володіння AI-інструментами, Power Point/Canva, MT Office/ Google documents. Робота віддалена, але важливо бути на зв’язку з 8.00 до 20.00. 


7. Координатор/ка розвитку жіночого підприємництва до Центру «Розвиток КСВ»


Експертна організація, що просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності, шукає двох локальних координаторів/ок, які будуть відповідати за розвиток та координацію роботи хабу проєкту для жінок-підприємиць U&We Hub у Києві та у місті Бровари. Серед обов’язків фахівців: планування та реалізація заходів; спілкування з підприємицями задля розуміння їхніх потреб та надання їм необхідної підтримки; залучення нових членів до спільноти U&WE Hub; звітність про результати. Кандидати мають бути зареєстровані як ФОП та мати досвід роботи у сфері розвитку жіночого підприємництва або суміжних галузях. Також вони повинні вміти організовувати заходи та володіти цифровими інструментами для роботи з проєктами (Google Drive, Zoom, Worksection, Slack, Voopty тощо). Робота передбачає присутність в хабі в Броварах та в офісі організації у Києві. 


8. Менеджер/ка з адвокації до Автомайдану


Громадська організація, яка бореться з корупцією та виступає за реформування судової влади й правоохоронних органів, шукає фахівця з адвокації. Цей спеціаліст чи спеціалістка будуть брати участь у підготовці та реалізації адвокаційних кампаній, аналізувати законопроєкти та інші документи; готувати аналітичні матеріали та різні комунікаційні продукти (статті, колонки тощо). Серед вимог до кандидатів: бажано юридична вища освіта, досвід роботи у сфері судового сектору та/або запобігання та протидії корупції, обізнаність з антикорупційним законодавством тощо. Робота у Києві, періодично можливий гнучкий і гібридний формат роботи.


9. Line Producer до BetterMe


Компанія, яка розробляє продукти для фізичного та ментального здоров’я, шукає лінійного продюсера. Цей фахівець супроводжуватиме зйомки, підбиратиме моделей та локації, прописуватиме ТЗ для учасників зйомки та колег, шукатиме референси. Щоб претендувати на позицію, потрібно мати 1-2 роки досвіду в організації зйомок або продакшені, рівень англійської мови B2+; відмінні комунікаційні навички.

А що по умовах роботи?

Дізнайтеся більше про це в розгорнутому профілі компанії BetterMe

Читати


10. Адміністративний/а менеджер/ка до Mudra


Освітня агенція, яка з 2016 року допомагає втілювати в життя мрії українців про навчання за кордоном, в пошуках адміністративного менеджера. Ця посада передбачає чотири ключові блоки обов’язків: приймати вхідні запити клієнтів та аналізувати їх за критеріями потенційності; шукати та опрацьовувати інформацію за запитом керівника; готувати договори клієнтів за шаблоном та забезпечувати життєдіяльність офісу. Кандидати мають знати англійську на рівні від B1 та вміти працювати в умовах високого темпу роботи. В агенції готові розглядати кандидатів без досвіду роботи або з невеликим досвідом за умови, що людина націлена на довготривалу співпрацю та готова швидко вчитися. Посада передбачає роботу в офісі на Печерську з повною зайнятістю у будні з 10:00 до 18:00.

Не знайшли свою вакансію?

Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручного пошуку користуйтеся фільтрами

Вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: