Компанії прагнуть повернути працівників до офісів і шукають способи зробити робочі простори більш привабливими для них. Натомість співробітникам більше не потрібні безлімітна кава та відчуття «команди як сім’ї». Їхні потреби істотно змінилися, пише BBC.
Після завершення пандемії багато роботодавців закликають співробітників повертатися до офісів. Окрім заповнення місць, вони також прагнуть повернути «офісну культуру».
До пандемії Covid-19 компанії намагалися створювати в офісах умови, що формують відчуття «команди як сім’ї»: облаштовувати місця для хобі та відпочинку, привозили обіди, проводили тимбілдингові заходи тощо. «Офісна культура» для багатьох компаній була способом привабити кандидатів.
Тепер, закликаючи повертатися до офісів, вони прагнуть адаптувати їх під нові звички: наприклад, переплановують робочі простори. Проте багато співробітників просто не хочуть повертатися. Замість корпоративів, «неформальних днів» та безлімітної кави на кухні вони вимагають гнучкого графіка, справедливої оплати та людяного ставлення.
Чому працівники не хочуть повертатися до офісів
1. Страх втрати автономії
«Пандемія дала нам автономію, якої ми не мали раніше, — каже Джорджина Фрейзер, керівниця відділу людського капіталу в компанії CBRE, що займається комерційною нерухомістю. — Це дало нам можливість вибирати, як ми структуруємо свої робочі дні». І тепер, коли працівники відчули такий рівень балансу між роботою та особистим життям, вони не погодяться на менше.
2. Офіс більше не має особливого значення
У світі віддаленої та гібридної роботи фізичний офіс може здаватися зайвим. Тепер, коли робоче місце більше не має такого значення, як колись, «компаніям дуже важко переосмислити роль офісу», — каже Льюїс Бек, керівник відділу робочих місць CBRE у Європі. «Офісна культура», яка колись мала на меті підтримувати співробітників, не має такої ж привабливості, коли робочі місця заповнені лише на третину.
3. Молоді працівники не застали офісів
Вже минуло кілька років з моменту, коли через пандемію компанії перейшли на віддалений формат роботи. І свою кар’єру багато молодих людей починали у «домашніх офісах». Тому вже не пам’ятають часів, коли в компаніях панувала «офісна культура», і не відчувають суму за нею.
Що натомість потрібно працівникам
Нове покоління працівників має зовсім інші вимоги до офісів. «Ми називаємо покоління зет “поколінням активістів”, і ми бачимо, що вони вимагають більшої відповідальності [від роботодавців]», — каже Фрейзер, вказуючи на такі зручності, як гендерно-нейтральні туалети, екологічні варіанти перекусів і офісні приміщення, які пропонують більше можливостей для створення спільноти.
Також у часи масових звільнень багатьох хвилює фінансова безпека та добробут. Тому працівники очікують від роботодавців «більш відчутних» переваг, ніж ігрова приставка у зоні відпочинку: таких як гідна оплата праці, медстрахування та гнучкий графік.
А ще, за словами Фрейзер, зараз працівники не соромляться свого «бажання, щоб їх сприймали як цілісну людину». Тому очікують більшої підтримки від компаній та відповідного, більш людяного, стилю менеджменту.
Шукаєте роботу, на якій можна працювати з будь-якого місця?
Обирайте серед ремоут-вакансій на Happy Monday
Вакансії
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Найпопулярніші вакансії тижня на Happy Monday: 10 пропозицій від крутих роботодавців
Де безкоштовно отримати психологічну допомогу під час війни: список ресурсів
Схожі статті, які можуть сподобатись
В Україні хочуть створити аналог Upwork для айтівців
200 українок отримають до $8000 на розвиток власної справи
Які бенефіти пропонують своїм працівникам роботодавці: кейси 5 компаній