Штучний інтелект слідкує, коли ви працюєте, а коли відволікаєтесь.
Канадський стартап Auctify створив окуляри, не дають прокрастинувати і підвищують продуктивність. За допомогою вбудованого штучного інтелекту гаджет розуміє, коли людина працює, а коли безцільно скролить соцмережі.
Як це працює
Протягом дня вбудована у окуляри камера відслідковує, чим займається людина, і аналізує ці дані. Потім за допомогою спеціального додатку власник окулярів бачить, скільки часу він провів з користю, а скільки просто змарнував.
Окуляри можуть відстежити до 20 видів активності, в тому числі читання, письмо, заняття спортом і готування. Розробники планують розширювати цей список, щоб пристрій краще фіксував як прокрастинацію, і продуктивність.
Окуляри отримали назву Specs, а попереднє замовлення можна оплатити на сайті фінансування творчих проєктів Indiegogo, де розробники вже зібрали потрібну їм суму.
Також ґаджет можна налаштувати на перешкоджання прокрастинації. Тоді окуляри попереджатимуть вас, що ви займаєтесь не тим, чим планували, використовуючи візуальні та аудіосигнали.
У точність даних вірять не усі: журналіст The Verge, приміром, не уявляє, як окуляри зрозуміють, коли він гортає стрічку твіттера просто так, а коли — по роботі. Відповідні складнощі з відслідковуванням робочої та не дуже активності можуть бути у SMM-ників. Щодо інтернет-сторінок, то розробники запевняють, що в налаштуваннях можна вказати, які сторінки ви відвідуєте по роботі, а які з особистою метою.
Очікується, що середня ціна окулярів складатиме 250 доларів.
Джерело: The Verge
Дякуємо!
Тепер редактори знають.