Комунікаційна агенція Friends of Brands за підтримки Український культурний фонд та MMR – Marketing Media Review запрошує на онлайн-курс «Арт-Маркетинг. Як просувати власний культурний продукт». Разом з командою провідних спеціалістів культурної сфери спікери розкажуть про усі тонкощі просування, брендингу та роботи зі ЗМІ.
Як просто та ефективно зробити свою творчість впізнаваною? І як реалізувати круту творчу ідею, коли взагалі не знаєш, з чого починати? Для митців, які шукають спосіб заявити про свою творчість світу, було розроблено онлайн-курс. Засновниця Port creative hub Катя Тейлор, бренд-менеджер інтернет-книгарні Yakaboo Катерина Аврамчук, координаторка Книжкового Арсеналу Оксана Хмельовська, журналіст Insider Антон Семиженко та керівник діджитального напрямку агенції Friends of Brands Олександр Буянкін навчатимуть, як просувати бренд культурного проєкту. І все це абсолютно безкоштовно!
Теми модулів
На 5 відеолекціях учасники розберуть усі основні теми, які допоможуть їм просувати свій культурний продукт онлайн та офлайн.
- Навички самопрезентації та нетворкінгу.
- Брендинг культурного проєкту. Як визначити цільову аудиторію й архітектуру бренду для власних культурних проєктів.
- Стратегія просування культурного продукту, тонкощі її планування та втілення.
- Секрети вдалої взаємодії зі ЗМІ та підготовки до прес-заходів, ефірів та інтерв’ю.
- Ведення і просування культурних проєктів у соціальних мережах.
Як зареєструватися на курс
Курс стартує 12 серпня. Реєстрація обов’язкова за посиланням. Після реєстрації учасники отримають на електронну пошту тест, який допоможе оцінити свої початкові знання зі сфери маркетингу та SMM. Далі учасникам буде відкритий доступ до 5 модулів, в кожному з яких — безкоштовні відео-лекції від спеціалістів.
Спільно зі спікерами проєкту серед зареєстрованих будуть відібрані 60 учасників до участі у офлайн-практикумі у трьох містах України: Києві, Львові та Харкові.
Деталі — на сторінці курсу у Facebook.