Агенція комунікацій «ВАРТО», дослідницька компанія Gradus Research, Всеукраїнська рекламна коаліція та платформа з розвитку кар’єри Happy Monday запускають дослідження стану креативної галузі з погляду працівників. Розповідаємо, хто і як може взяти участь у дослідженні.
Про дослідження креативної галузі в Україні
Організатори хочуть почути працівників сфери: фріланс-спеціалістів, inhouse працівників та співробітників агенцій. Очікують, що отримають багато інсайтів, які допоможуть відчути пульс українського ринку креативних індустрій та налагодити комунікацію між компаніями та працівниками.
Креативні індустрії трансформуються — і це виклик для всіх роботодавців. У цьому нестабільному світі хочеться почути думку фахівців щодо того, що зараз є важливим та цінним для них в робочому середовищі, як змінилася їхня робота, з якими викликами вони працюють у своїх напрямках.
У Happy Monday знають, як важливо, щоб роботодавці та кандидати були «на одній хвилі», тож вірять, що опитування допоможе компаніям синхронізуватися з потребами кандидатів та краще зрозуміти їхній запит.
Результати опитування можуть стати хорошим підґрунтям для перегляду стратегій найму багатьох компаній та допоможуть кандидатам бути почутими, що позитивно вплине на розвиток ринку праці в Україні
Gradus Research регулярно проводить дослідження ринку, HR-спільноти і стану бізнесу загалом, і часто робить це pro bono та відкрито ділиться даними, які можуть бути корисними у побудові маркетингових стратегій, робочих процесів, підборі кадрів тощо.
Зараз бізнес-лідери мають давати результат не 100+1, а 100+10, щоб виживати і розвиватися під час війни. І це суттєво залежить від того, чи добре вони орієнтуються у прагненнях, потребах і мотивації своїх людей. Адже проблему нестачі кадрів відчувають як роботодавці, так і співробітники, які намагаються ефективно делегувати задачі і водночас не перевантажуватися
У Всеукраїнській рекламній коаліції вважають, що дослідження є корисним інструментом для отримання об’єктивної інформації щодо потреб ринку праці та виявлення ключових викликів і можливостей рекламно-комунікаційного ринку.
Відгуки працівників маркетингу, PR, SMM та інших спеціалістів допоможуть виявити, як трансформується індустрія та які є інсайти для подальшого розвитку галузі в умовах сучасних викликів
Хто та як може взяти участь в опитуванні
Долучитися до дослідження можуть всі працівники креативних індустрій: піарники, SMM-менеджери, маркетологи, бренд-менеджери та вузькопрофільні спеціалісти — дизайнери, стратеги, креатори тощо.
Щоб допомогти організаторам дослідити, як живеться креативній галузі України у 2024, заповніть анкету до 31 серпня 2024 року (включно).
Потрібна робота?
Заповніть свої кар’єрні вподобання, і наша система метчингу підбере найбільш релевантні вакансії за вашим запитом.
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.