Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Робота в оупен спейсі зменшує комунікацію між колегами

20.07.18 Новини 1 хв читання

Видання AIN.UA з посиланням на ArsTechnica повідомляє про результати цікавого дослідження. Гарвардські вчені опублікували наукову роботу про оупен спейс, присвячену наслідкам переходу на відкрите планування офісу для співробітників. 

Як працюється в оупен спейс: результати дослідження

Гарвардські вчені Ітан Бернстайн та Стівен Турбан співпрацювали з двома компаніями зі списку Fortune 500, які намагалися переформатувати свої офіси в оупен спейс. Співробітники в офісах відкритого типу часто скаржаться на відчуття, що за ними стежать, та зниження продуктивності. Результати експерименту, проведеного Бернстайном та Трубаном, підтвердили ще одну особливість відкритих планувань для роботи.

Впродовж кількох тижнів до перепланування офісу та кілька місяців після того співробітники компаній носили закріплені на одязі сенсори, які фіксували переміщення та взаємодію працівників між собою.

В обох компаніях (52 працівники в одній та 100 працівників в іншій) зафіксували схожі поведінкові патерни. Загалом, особиста комунікація між колегами знизилася приблизно на 70%.

Замість цього у першій компанії стали на 56% частіше користуватися електронною поштою і на 67% – месенджерами. У другій компаній також знизився рівень міжособистісної комунікації, натомість використання електронної пошти виросло на 22-50%. Кількість взаємодій збільшилася лише між співробітниками, чиї столи розташовувалися близько один від одного, однак навіть цей результат був менший від очікуваного.

«У відповідності до фундаментальної потреби у приватності та попередніх доказів того, що вона підвищує продуктивність, виявилося, що коли офісна архітектура робить усіх «прозорими» об’єктами для стеження, рівень взаємодії слабшає. Співробітники знаходять інші способи вберегти особистий простір – наприклад, обираючи інший канал для комунікації», – підсумували Бернстайн та Турбан.

Джерело: AIN.UA


Читайте також у рубриці «Новини»«5 міфів про роботу майбутнього»

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.