Колишній спеціаліст з консалтингу щовечора вчився кодувати, а тоді створив резюме, завдяки якому влаштувався на роботу в Google. Воно вийшло на дві сторінки замість однієї, але допомогло рекрутерам оцінити кандидата, пише Business Insider.
Анкіт Вірмані, який свого часу приїхав з Індії до США, аби здобути ступінь магістра, працював п’ять років у консалтингу. А потім замислився про перехід в IT.
Закінчуючи свій робочий день в Deloitte, він щовечора витрачав три-чотири години на практику кодування та ще дві години — на читання про галузь. Також спілкувався з людьми зі сфери про те, з якими проблемами вони стикаються на своїй роботі.
«Я хотів зрозуміти їхній процес мислення — як вони орієнтуються у цих складних викликах», — каже Вірмані.
Зусилля виправдалися не одразу. На різних етапах подачі його кандидату відхилили Microsoft і Amazon. Та вже через шість місяців після того, як хлопець вирішив змінити кар’єру, Вірмані отримав посаду спеціаліста з обробки даних і машинного навчання в офісі Google у Сіетлі.
Ось резюме, яке він використав, щоб подати заявку на посаду в Google із зарплатнею понад 300 тисяч доларів на рік.
Як створити резюме, яке зацікавить Google
Озираючись на своє резюме, Вірмані розуміє, що хотів би внести деякі зміни у формат. Наприклад, розмістити інформацію за «градієнтом важливості»: від поточних досягнень — згори, й далі переходячи до професійного досвіду, освіти та технічних навичок.
Але вже маючи більш детальне уявлення про те, що цінують такі роботодавці, як Google, Вірмані точно залишив би кілька речей незмінними.
- Пожертвувати правилом «тільки одна сторінка» заради читабельності.
Вірмані порушив правило, що резюме має вміщатися на одну сторінку, та поставив на перше місце інший принцип: резюме не має бути захаращеним.
Він акуратно структурував розділи, використав підзаголовки, такі як «архітектура даних» і «хмарна стратегія». Пізніше його менеджер у Google сказав йому, що цей стиль допоміг їм зрозуміти компетенції Вірмані без необхідності вчитуватися у виноски в кінці.
- Акцентувати на командних зусиллях.
Деякі люди надмірно виділяють індивідуальний внесок у своєму резюме, вважає Вірмані. Тому він зосередив частину свого резюме на досягненнях своїх команд. «З мого досвіду, Google дуже високо цінує чесність і скромність. Це культура компанії — ми знаємо, що нічого великого людина не може досягти сама по собі», — каже він.
- Зберегти деякі деталі для співбесіди.
Вірмані намагався бути обережним та не надто розписувати свої минулі проєкти, щоб викликати у рекрутера зацікавленість: «Якщо ви розмістите все у резюме, у вас не залишиться того, що варто обговорити під час інтерв’ю».
Втім, він не єдиний, хто вирішив пожертвувати «типовими» рішеннями, щоб зацікавити роботодавців. Раніше ми писали про жінку, яка створила відеорезюме в Linkedin, що стало вірусним, і отримала сотні запрошень на співбесіду.
Теж мрієте створити резюме, яке відкриє шлях до роботи мрії?
В цьому допоможе наш онлайн-гайд з порадами від найкращих експертів-практиків 👉
До гайда
Дякуємо!
Тепер редактори знають.