Після публікації фото зі сплячими на полу аеропорту співробітниками Ryanair компанія звільнила кількох працівників. Це спричинило ще більше невдоволення.
У жовтні 2018 року у мережі з’явилося фото працівників Ryanair, які сплять на підлозі аеропорту Малаги (Іспанія). За словами автора фото Джима Аткінсона, екіпаж рейсу Ryanair 737 затримали через шторм, тож працівники були вимушені ночувати на підлозі кімнати для персоналу.
«Вони сплять на підлозі в кімнаті для персоналу. Компанія заробила 1,25 мільярда євро за цей рік, але не змогла забезпечити екіпаж готелем на ніч?» – написав у своєму Twitter Аткінсон.
This is a Ryanair 737 crew based in Portugal, stranded in Malaga, Spain a couple of nights ago due to storms. They are sleeping on the floor of the Ryanair crew room. RYR is earning €1.25 billion this year but will not put stranded crews in a hotel for the night. @peterbellew ? pic.twitter.com/lILWZVqqGj
— Jim Atkinson (@Jimbaba) 14 октября 2018 г.
Це викликало обурення серед користувачів Twitter, які почали критикувати Ryanair за нелюдське ставлення до екіпажу. Натомість компанія опублікувала відео з камер спостереження, де можна побачити, як було зроблено фото. Члени екіпажу проводили ніч на стільцях, а коли розійшлися пасажири, навмисно сфотографувалися на підлозі.
Ryanair exposes fake photo of cabin crew sleeping in crew room. Watch video here: pic.twitter.com/tzTn6EHsKH
— Ryanair (@Ryanair) 17 октября 2018 г.
Незважаючи на це, у мережі продовжили критикувати Ryanair. Тим паче, що компанія ще й повідомила про звільнення деяких працівників.
«Ваш екіпаж залишився на ніч в аеропорту. Без готелю, на пластикових стільцях і з включеним світлом у кутку кімнати – це ваша некомпетентність. Не дивно, що вони підробили фото», – писали користувачі у Twitter.
Профспілки також встали на бік працівників і визнали неприйнятним те, що співробітники Ryanair до шести ранку спали в кімнаті для персоналу без їжі і мінімального відпочинку.
Джерело: TJ
Співробітники Google вийшли на масовий протест через недавній скандал із домаганнями в компанії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.