Всеукраїнська рекламна коаліція провела опитування і з’ясувала, скільки заробляють працівники креативної індустрії та які ціни встановлюють агенції на свої послуги. Ділимося цифрами.
В опитуванні взяли участь 20 креативних агенцій, 75% з яких є незалежними, а 25% — це агенції, що належать до локальних та/або міжнародних комунікаційних груп.
Скільки заробляють працівники креативних агенцій
Дослідження мало на меті представити індустрії узагальнену картину актуальних зарплат за основними позиціями. Та оскільки в ньому брали участь різні представники ринку — великі мережеві гравці, незалежні агенції, агенції з регіонів тощо — діапазон зарплат «від і до» за деякими позиціями дуже великий. Як зазначили учасники опитування, вони вказували розмір зарплат до оподаткування.
Згідно з результатами дослідження, найнижчу зарплату в індустрії отримують Designer executive (виконавчі дизайнери) — від 10 тис. до 40 тис. грн, SMM-менеджери — від 16 тис. до 40 тис. грн. Найвища зарплата у Chief executive officer (виконавчих директорів) — від 27 тис. до 240 тис. грн.
Скільки коштують послуги агенцій
Найдешевшою є послуга розроблення банера для медійної кампанії, це коштує від 4000 до 30 тис. грн. За розроблення логотипа агенції беруть від 15 тис. до 500 тис. грн, за послуги неймінгу — від 15 тис. до 300 тис. грн.
Розробка віжуалу рекламної кампанії коштує від 15 тис. до 200 тис. грн. А за розробку брендингу для медійної кампанії доведеться заплатити агенції від 15 тис. до 600 тис. грн. Серед найдорожчих послуг — розроблення ідеї рекламної кампанії, коштує від 800 тис. до 1,7 млн грн.
Основний висновок дослідження — середніх показників вартості рекламних послуг не існує. Агенції на ринку дуже різні, кожна працює за своїми цінами, бізнес-моделями, процесами тощо, а тому уніфікувати ринок вкрай складно.
Шукаєте роботу в креативній сфері?
Маємо багато таких пропозицій від агенцій та компаній у розділі «Вакансії»
Переглянути
Дякуємо!
Тепер редактори знають.