Київстар завершив третій курс програми стажування STARt Yourself. Цього разу воно проходило в гібридному форматі — онлайн і офлайн, залежно від вимог спеціальностей. Розповідаємо, що змінилося та якими є результати програми.
Що за стажування?
Start Yourself — програма стажування для студентів, яка дає можливість спробувати попрацювати в різних департаментах компанії та приєднатися до команди Київстар. Окрім виконання своїх прямих обов’язків, стажери вчаться нетворкінгу, проводять багато часу разом та знайомляться із процесами та працівниками Київстар. З 2018 року учасниками програми стали 70 студентів, 35 із яких в результаті долучились до колективу телеком оператора.
Програма STARt Yourself має відгалуження: лекції профорієнтації для старшокласників і студентів 1-2 курсів. Топменеджери та керівники напрямів Київстар читають лекції про особливості різних спеціальностей, діляться своїм професійним досвідом та відповідають на запитання слухачів. У 2020 році компанія організувала і провела для 129 молодих людей 5 лекцій з юриспруденції і комплаєнсу, Digital SMM, вебдизайну, BigData, маркетингу, фінансів та аудиту.
STARt Yourself — це проєкт для амбітних молодих людей, які самі будують власне майбутнє, і ще в статусі студентів знають, як хочуть розвивати кар’єру. Студенти приходять в колектив Київстар, щоб брати участь в реальних проєктах, втілювати в життя ідеї. Наші співробітники, в свою чергу, готові ділитися досвідом, інвестувати час в розвиток нових талантів. Це взаємовигідний проєкт: компанія готує фахівців, молодь — отримує практичні навички й, відповідно, перевагу на ринку праці.
Як проходило стажування?
До участі в програмі запрошували студентів 3-6 курсів. Саме стажування тривало 6 місяців — з серпня по лютий, а графік роботи адаптували під розклад лекцій. На цей період стажистів офіційно оформили в штат, їм платили зарплату, надали мотиваційний пакет та можливість навчатися на платформах, з якими співпрацює компанія.
Студенти STARt Yourself 2020-2021 практикувалися в технічній дирекції, департаментах IT, B2B, B2C, PR, маркетингу і юридичному. Загалом стажування пройшли 26 молодих фахівців, 9 з яких отримали пропозицію стати співробітниками компанії.
Стажування в умовах карантину: що змінилося
Так як цього року стажування проходило у гібридному форматі (онлайн+офлайн), то щоб полегшити процес онбордингу компанія розробила нову програму адаптації для студентів. Це була спеціальна онлайн-спільнота, де стажери отримували відповіді на питання, а також неформально спілкувалися між собою, ділилися ідеями та враженнями.
Також дещо трансформувалася сама програма стажування. Для більш глибокого занурення в бізнес з першого дня стажери проходили додаткові лекції та тренінги про Big Data, маркетингові комунікації, фінанси та аудит, New Business Stream, digital, дизайн, CEM, IT, особистісний ріст.
На всіх етапах стажистів супроводжував бадді — досвідчений співробітник, який консультував щодо організаційних питань, допомагав зорієнтуватися в компанії, влитися в колектив і набути необхідних професійних навичок.
Цього літа Київстар знову відкриє набір на програму стажування, де на стажистів чекатиме ще більше професійних можливостей.