Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Студенти пропонували ідеї, які миттєво перевіряли на виробництві. Як пройшов Student FoodTech Challenge

05.06.19 Новини компаній 3 хв читання

18-19 травня 2019 року у Києві відбувся хакатон Student FoodTech Challenge — третій студентський хакатон від агроіндустріального холдингу МХП. Студенти-технологи в аграрній сфері мали 30 годин на те, щоб підготувати та презентувати свої інноваційні ідеї з вирішення запропонованого їм кейсу. Організатором хакатону для МХП вже вдруге виступила команда кар’єрного порталу Happy Monday.

Близько 100 студентів з 15 університетів України 30 годин поспіль працювали над вирішенням кейсу, який їм підготували експерти агрохолдингу МХП. Нестандартні ідеї учасників вражали навіть досвідчених менторів, а деякі ще й терміново перевірялися на практиці після дзвінка на виробництво.

Для більшості учасників це був вже не перший хакатон від МХП, решта приїхали завдяки позитивним рекомендаціям від друзів — і це теж важливий показник рівня організації заходу. Попередній хакатон, Student AgriVet Challenge, відбувся відносно нещодавно — у жовтні минулого року. Але навіть через півроку студенти були готові знову їхати в Київ і не спати ніч, щоб вражати своїми ідеями, а організатори — провести захід, який сподобався учасникам ще більше за попередній.

Student FoodTech Challenge

Сподобалося, що це нестандартне завдання, не по книжках. Немає якоїсь конкретної правильної відповіді, треба мислити самому і шукати варіанти. Завдання важке, але це стимулює до роботи і викликає захват. Я можу проявити себе і при цьому принести користь компанії МХП.

Дмитро, учасник з Вінниці

Як відзначив Артур з Одеси, член команди-переможця хакатону, за молоддю не майбутнє, а теперішнє, і саме тому вкрай важливо проводити заходи, де студенти мають можливість спільно працювати з діючими спеціалістами своєї галузі.

 Student FoodTech Challenge

Студенти зарядили нас, а ми — студентів. І якщо виходити з того, що наші думки сьогодні, це наші дії завтра, то в нас буде чудове майбутнє.

Максим Мазур, заступник директора комплексу з питань виробництва на «Миронівська птахофабрика»

Студенти були одностайні в тому, що хакатон допоміг їм навчитися працювати в командах і довів, що командна робота приносить кращий результат, ніж самостійна. Ментори цим задоволені, бо саме такою й була ідея хакатону.

Найважливіша цінність хакатону — знайомства. Не всі приїхали вже у складі команд, деякі учасники знайомились між собою вже в процесі і формували команду з новими для себе людьми.

Вадим Головчак, головний технолог «Миронівської птахофабрики»
Student FoodTech Challenge

Я відчувала себе не стільки ментором, скільки людиною, яка сама вчиться. Було настільки цікаво і надихаюче. Чудово, що вони активні, що задають питання — і що це люди, які незабаром прийдуть до нас працювати, і це вже буде не наше менторство, а взаємодія.

Ганна Сузова, головний технолог «Вінницької птахофабрики»

Тим, хто пропустив хакатон, радимо не засмучуватись і уважно слідкувати за новинами: подібні заходи будуть проводитись і надалі. Більше того — далі буде лише цікавіше та інноваційніше.

МХП — інноваційна компанія, і ми весь час шукаємо нові формати. Весь час робити одне й те саме нудно. Ми перші в агро пішли у формат хакатону, і ми бачимо, що студентам це подобається.

Ксенія Прожогіна, директор департаменту управління персоналом і комунікацій агрохолдингу МХП
Student FoodTech Challenge

Усі учасники отримали цінний досвід і запрошення на стажування до МХП. Обрати кращих було так складно, що екскурсію на інноваційне виробництво МХП виграли одразу 7 команд. А перше місце і призи-ноутбуки дісталися команді «442 km», де зібралися представники одразу з двох міст та вишів: КНУ імені Тараса Шевченка (Київ) та ОНАХТ (Одеса).

Student FoodTech Challenge

Більше вражень та думок про Student FoodTech Challenge — у відео:

Порада учасників Student FoodTech Challenge студентам, які дізнаються про майбутні хакатони: не вагатися, а тільки їхати!

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.