У 2018 році до рейтингу увійшли аж п’ять новачків: Natura, Novo Nordisk, Canon, Michelin и IKEA.
Reputation Institute провів дослідження рівня корпоративної відповідальності серед компаній і склав відповідний топ-10. До першої трійки увійшли Google, Walt Disney і LEGO.
Новачки рейтингу – Natura, Novo Nordisk, Canon, Michelin і IKEA – вибили з десятки відомі бренди BMW, Intel, Cisco, Rolls-Royce Aerospace і Colgate-Palmolive.
За словами голови Reputation Institute Стівена Хан-Гріффітса, у цьому році результати продемонстрували важливий переламний момент.
«Зараз настала епоха, коли компаніям слід виходити за рамки соціальної відповідальності – вони повинні бути відповідальними у фінансовій, соціальній сфері, щодо навколишнього середовища і своїх співробітників», – вважає він.
Повний топ-10 виглядає наступним чином:
1) Google
2) Walt Disney Company
3) The LEGO Group
4) Natura
5) Novo Nordisk
6) Microsoft
7) Bosch
8) Canon
9) Michelin
10) IKEA
Джерело: The Drum