Джекі Куевас, адміністраторка відділу кадрів з Каліфорнії, розповіла, як уникнути розголошення особистої чи конфіденційної інформації через робочу пошту або месенджери.
Жінка працює у відділі кадрів некомерційної організації, а під час пандемії почала вести TikTok, де тепер ділиться кар’єрними порадами та тим, чого навчилася на своїй роботі. Зокрема, вона розповіла, якої інформації потрібно уникати в робочому листуванні. А згодом поділилася цією інформацією у колонці для видання Business Insider.
Чого не варто писати в робочих листах або чатах
1. Персональні дані
Не варто повідомляти в листі свої паспортні дані, номер банківської картки тощо. Експертка каже: ви не можете знати, де інші люди збережуть цю інформацію та як скористаються.
Втім, якщо все ж є потреба поділитися нею, Куевас радить оформити її у вигляді PDF-документа — перед тим переконавшись, що на пошті або іншій платформі, якою ви користуєтеся, увімкнена двофакторна автентифікація (наприклад, підтвердження про вхід за допомогою смс).
Проте таку чутливу інформацію все ж краще передавати персонально, каже експертка.
2. «Гучні» слова
Обережно використовуйте в листуванні такі слова, як «булінг», «знущання», «цькування», «обзивання» тощо, адже відділи кадрів уважно ставляться до цього — аж до можливих службових розслідувань.
Експертка згадує випадок, коли працівник поскаржився на те, що насправді вважав дрібницею, але проблема розрослася й ледь не призвела до звільнення іншої людини. Тож спершу подумайте, чи можна розв’язати питання, поговоривши з колегою або керівником особисто — чи все ж потрібно звернутися до відділу кадрів.
3. Особиста інформація
Ваша компанія може отримати доступ до вашої робочої електронної пошти, чату та повідомлень у Slack. Тому їх не варто використовувати з особистою метою. Наприклад, може статися, що керівнику чи колезі знадобиться ваша пошта, або отримати якісь документи, і вони побачать те, що їм не призначалося.
Це також стосується робочого календаря: пам’ятайте, що його бачать ваші колеги. Тож якщо ви хочете запланувати щось приватне — наприклад, запис на масаж — просто вкажіть, що в цю годину ви зайняті, не додаючи зайвих деталей.
Також будьте уважні при надсиланні листа, щоб не натиснути «Відповісти всім», коли повідомлення призначається лише одній людині. Навіть якщо ви його видалите в себе, воно все одно збережеться в інших отримувачів. Ба більше: багато компаній можуть зберігати видалені електронні листи протягом певного періоду в архівах або резервних копіях на своїх серверах.
Тож якщо ви не хочете чогось розголошувати, краще не виносьте це в онлайн-простір.
Потрібна робота?
У нас на сайті ви знайдете вакансії перевірених українських та міжнародних компаній!
Вакансії
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
10 вакансій із частковою зайнятістю: до Jooble, Devtalk, Ampli і не тільки
6 причин використовувати нетворкінг для кар’єри та з чого почати
Робота для любителів сиру: хто такий чизмонгер і чому це крута професія для будь-кого
Схожі статті, які можуть сподобатись
В Україні хочуть створити аналог Upwork для айтівців
200 українок отримають до $8000 на розвиток власної справи
Які бенефіти пропонують своїм працівникам роботодавці: кейси 5 компаній