Чи можна не платити податки, а донатити? Коли медіа готові безкоштовно писати про соціальні проєкти бізнесу? Як не (всім) сісти за благодійність, а робити хороші речі у межах закону? Про це представники провідних українських компаній та благодійного сектору говоритимуть на конференції «Небайдужі», що буде присвячена корпоративній соціальній відповідальності у часи війни. Більше про подію — читайте нижче.
Про конференцію
Конференція «Небайдужі» пройде у Києві 3 грудня. Цю дату організатори — бюро соціальних проєктів Zagoriy Foundation — обрали невипадково. Цьогоріч саме на 3 грудня припадає Щедрий вівторок. Це день, коли люди та компанії жертвують на благодійність і проявляють небайдужість до суспільно важливих проблем.
До участі у події запросили представників українського бізнесу та громадського сектору, щоб обговорити виклики благодійності за три роки повномасштабної війни та спільно знайти нові ідеї, підходи та натхнення.
Також на конференції презентують Гід із корпоративної соціальної відповідальності «Небайдужі», який допоможе кожній компанії знайти свій шлях серед найкращих практик соціальної відповідальності та допомоги.
В основу гіда лягли інсайти та успішні кейси із масштабного дослідження, яке у 2024 році провела команда міжнародного руху «Щедрий вівторок». В ході дослідження провели понад 50 інтервʼю з представниками бізнесу, креативної спільноти, громадського сектору та військових фондів та з’ясували, як наразі працює КСВ в Україні, з якими викликами стикаються бізнеси та фонди, як соціальна місія стає поруч з корпоративною, а класичний CSR під час війни трансформувався у корпоративне громадянство.
Про що говоритимуть
Серед спікерів конференції — Наталія Кривда (УКФ), Олена Плахова (Нова Пошта), Світлана Денисова (KSE), Андрій Шувалов (Фонд Сергія Притули), Альона Жигура (Аврора Мультимаркет), Геннадій Карлінський (WOG), Катерина Загорій (Zagoriy Foundation), Анна Завертайло (Honey, Завертайло), Єлизавета Бордунова (Vector), Орися Хим’як (miltech, ex-Reface), Яр Бірзул (KOLO), Анна Манухіна (MacPaw Foundation), Віра Щербакова (AJAX Systems), Володимир Дегтярьов (НГУ «Хартія») та інші представники бізнесів та благодійних організацій.
Серед тем, які будуть обговорюватися:
- КСВ — це PR, маркетинг чи громадянський обовʼязок?
- Особливості КСВ в Україні. Чим ми відрізняємось від інших країн.
- Як комунікувати соціальні проєкти, щоб про них писали медіа?
- «Щоб сіли не всі». Як робити хороші речі в рамках закону.
- Що бізнес хоче від фондів і що фонди хочуть від бізнесу?
- Практичні КСВ-кейси від Укрзалізниці, GoodWine, tmByMe, LUN та Repair Together.
Також на події працюватиме мандрівна подкаст-студія від медіапартнера Щедрого вівторка — Радіо Сковорода. Інформаційний партнер конференції — NV.
Хто і як може взяти участь
До участі запрошують власників та керівників бізнесу, PR та HR-фахівців, маркетологів, КСВ-менеджерів, лідерів NGO та всіх небайдужих.
Захід відбудуться 3 грудня, з 10.00 до 19.00 у Києві. Місце проведення організатори повідомлять за 12 годин до події.
Вартість квитка — благодійний внесок у 1000 грн. Реєстрація на конференцію — за посиланням.
Щедрий вівторок — це міжнародний благодійний рух. Він виник у США у 2012 році, а в Україну потрапив у 2018 за підтримки Zagoriy Foundation, БФ Tabletochki, Клубу Добродіїв й Українського благодійного форуму. Нині ініціативу розвиває команда Zagoriy Foundation.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.