30 вересня агенція комунікацій «ВАРТО» організовує у Києві івент з презентацією результатів дослідження креативної індустрії. Розповідаємо, хто і як може відвідати захід та про що говоритимуть.
Що буде на івенті
Влітку агенція комунікацій «ВАРТО» разом із партнерами — ВРК, Gradus Research та Happy Monday — провели масштабне дослідження креативної індустрії, в межах якого з’ясували, як фрилансери, inhouse-працівники та працівники агенцій сприймають стан галузі у 2024 році.
На заході Наталя Холод, CEO агенції «ВАРТО», та Дар’я Нагаєва з Gradus Research презентують ексклюзивні інсайти про мотивацію та потреби працівників креативної галузі. Також обговорять виклики, з якими зіштовхуються фрилансери й inhouse-працівники.
Під час панельної дискусії маркетингові директори українських компаній разом із Наталею Холод поділяться власним баченням «пульсу» креативної індустрії. Порадять, як креативникам налагодити діалог із бізнесом, підсилити власні позиції та рухатися вперед.
Також на гостей чекає зустріч із двома секретними спікерами.
Читайте також: Гайд контент-професіями: про різницю між контент-менеджером, копірайтером та іншими
Як потрапити на подію
Захід відбудеться 30 вересня о 17:30 в офісному просторі KOOPERATIV за адресою вул. Січових Стрільців, 23A.
Вхід на подію — за донат від 200 грн.
Усі кошти передадуть благодійному фонду «Рій». Він займається створенням мобільних лазне-пральних комплексів для військових.
Кількість місць на подію обмежена. Деталі та реєстрація — за посиланням.
Шукаєте роботу?
Авторизуйтесь в особистому кабінеті Happy Monday, вкажіть свої кар’єрні вподобання, і наш розумний алгоритм підбере для вас найкращі варіанти.
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.