Найбільша у світі мережа роздрібної торгівлі Walmart планує збільшити кількість роботів у своїх магазинах на території США. Скорочення персоналу при цьому не планується, пише ITC.
Роботам доручать набільш марудну роботу, а співробітники сконцентруються на важливіших клієнтоорієнтованих завданнях, зокрема у сферах обслуговування і консультування відвідувачів.
• Так, до кінця року як мінімум у 300 супермаркетах мережі з’являться роботи, які будуть відслідковувати наявність того чи іншого товару на полицях і сповіщати співробітників торгової точки про його нестачу, неправильне розташування або помилковий цінник.
• У 1,5 тисячі магазинів почнуть працювати автономні машини для миття підлоги. Зараз миття підлоги в ручному режимі забирає у співробітника Walmart 2-3 години дорогоцінного часу.
• Ще у 1,2 тисячі магазинів запустять конвеєрні стрічки, які будуть автоматично сканувати і сортувати товар, який надійшов у магазин, ще на етапі розвантаження.
• У 900 магазинах з’являться автоматичні термінали для отримання замовлень, зроблених онлайн.
«Автоматизація звільнить наших співробітників від найбільш нудних завдань. У той же час запевняю, що ми надамо їм інші обов’язки», — підкреслив представник керівництва Walmart Марк Пропс.
Як у Walmart роботи самостійно займаються прибиранням, дивіться на відео.
Джерело: ITC