Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

У якому форматі краще надсилати резюме? Колонка Артура Федоренка

12.03.20 Пошук роботи 5 хв читання

Що краще — .pdf чи .docx і кому потрібен сайт-візитівка? Про плюси й мінуси різних форматів резюме розмірковує Артур Федоренко, засновник освітньої платформи для рекрутерів і HR «Точка відбору».

Артур Федоренко

Обираючи формат резюме, потрібно враховувати три критерії.

  1. Мету вашого резюме і що ви хочете в ньому відобразити. Основна мета резюме — щоб вас помітили і перетелефонували. Тому резюме, незалежно від типу файлу, має бути структурованим і незабутнім 🙂
  2. Конкуренцію у вашій ніші та на позицію, на яку претендуєте. Чим вища конкуренція на позицію, тим більше потрібно докладати зусиль: стукати в усі двері й бути креативнішим за інших.
  3. Інструментарій, яким користується сам рекрутер. Багато компаній використовують у рекрутингу ATS (Applicant Tracking System — системи відслідковування кандидатів), які дозволяють прискорити й полегшити процес відбору. Морочитися над тим, хто яку ATS використовує, не потрібно, головне — пам’ятати, що не всі працюють коректно. Тож тут краще сильно не експериментувати і завантажувати стандартні .pdf або .doc / .docx.

Потрібна допомога з резюме?

Ми створили вичерпний онлайн-гайд, як скласти професійне резюме, що наблизить вас до роботи мрії 👉

До гайду


Що краще — .pdf або .doc / .docx?


З огляду на попередній пункт і особистий досвід роботи з такими платформами, скажу з упевненістю — .pdf. Його легше читати на всіх пристроях, він відмінно дружить як з ATS, так і з платформами для завантаження резюме.

Але обов’язково перевірте, як саме ви зберегли свій файл: чи можна копіювати текст, переходити за посиланнями, чи ви раптом не зберегли весь документ цільним зображенням (це було б дуже даремно).


А що із сайтом-візитівкою?


Даний тип резюме не дуже поширений серед кандидатів, а дарма. Адже це все ж таки ваш початок роботи над особистим брендом. На додачу ви можете надрукувати візитівки з посиланням на власний сайт. На заході такий підхід вже давно використовують, час і нам підтягуватися.

Приклади таких сайтів-візитівок: розробника, продуктового дизайнера, дизайнера, фотографа й бізнес-стратега, віртуального асистента, копірайтера.


Для кого корисний сайт-візитівка й чому:

  • для дизайнерів — якщо ви вирішили оформити своє портфоліо, на окремому лендинзі можна додатково застосувати свої скіли;
  • для розробників — часто можна зустріти лендинги з гейміфікацією, коли кандидат у вигляді персонажа пробігається місцями роботи й заробляє бали досвіду;
  • для копірайтерів, адже будь-який сайт — це текст із картинками, тобто відмінний варіант показати свої здібності;
  • для решти фахівців, яким потрібно виділитися з натовпу.

Важливо пам’ятати, що на лендинзі у будь-якому випадку повинна бути можливість завантажити резюме, оскільки не всі рекрутингові ATS можуть розкласти сторінку сайту на відповідні блоки.

Читайте більше про підготовку резюме

Як правильно написати резюме: покрокова інструкція

10 помилок в резюме, які заважають вам потрапити на співбесіду

Інтерв’ю не буде: 5 помилок під час відгуку на вакансію

Готові відправляти своє резюме?

У нас є круті вакансії у топових українських та міжнародних компаніях!

Вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: