Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

У 57% українських топменеджерів є проблеми з work-life balance: дослідження

14.12.21 Новини 2 хв читання

Українська дослідницька компанія Gradus Research разом із Міжнародною школою масштабуючого коучінгу Ірини Золотаревич провели опитування серед топменеджерів українських компаній. Поцікавилися, чи задоволені вони своєю роботою та що їм не подобається.


Що керівникам подобається в роботі?


За результатами дослідження, 84% респондентів пишаються тим, що вони є частиною компанії, 81% — усвідомлюють свою цінність, а 80% — можуть проявляти свою суперсилу. Тобто, опитані топменеджери загалом знаходяться на своєму місці й займаються тим, що вміють робити найкраще. 

Також 78% опитаних вважають, що їх думка враховується при прийнятті важливих рішень, а 72% прекрасно розуміють, чого від них чекають. Водночас рівнем своєї винагороди задоволено менше респондентів — тільки 68%.


А що не подобається?


Хоч менеджери вищої ланки загалом люблять свою роботу, але є речі, які їх пригнічують та демотивують:

  • 57% опитаних не можуть тримати баланс «робота-життя»;
  • 56% — незадоволені кількістю та якістю зворотного зв’язку від власника бізнесу; 
  • 47% — незадоволені загалом взаємодією та якістю спілкування з власником бізнесу;
  • 41% — відчувають, що їм не вистачає свободи в діях.

Дослідники виявили також декілька тенденцій, пов’язаних з віком та статтю керівників. Наприклад, недотримання балансу «робота-життя» найбільш виражене серед жінок та топів, що працюють у компаніях менш ніж три роки. А серед незадоволених рівнем повноважень більше топменеджерів віком від 41 до 60 років.

Незадоволеність керівників тягне за собою нестійкість бізнесу в період змін — що наразі й відбувається. Після аналізу отриманих даних, ми з’ясували три стовпи, на які можна і треба спиратися. Мова йде про гнучку систему управління, партнерство та емоційне здоров’я керівника.

Ірина Золотаревич, засновниця Міжнародної школи масштабуючого коучінгу

Автори дослідження закликають власників бізнесів звернути увагу на його результати. Адже від того, як почувається топменеджмент компанії, багато в чому залежить клімат у колективі в цілому. Низькі показники задоволеності, емоційна напруга в турбулентний період можуть призвести до небажаних змін головних гравців, і як наслідок — додаткового стресу для команди. 


Дослідження проводилось протягом липня 2021 року. В ньому взяли участь 102 топменеджери компаній з різних секторів економіки. 

Не тільки work-life: 4 види балансу, яких не менш важливо дотримуватися →

Читати
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: