Соціальний проект від 1+1 media має на меті боротьбу з трудовою дискримінацією українців та руйнування стереотипів про те, що в певному віці люди вже не здатні генерувати потужні ідеї, розпочинати власну справу та освоювати нові навички.
Передумовою запуску кампанії стало дослідження трудової дискримінації українців, яке провела агенція Info Sapiens на замовлення медіахолдингу. Результати дослідження свідчать, що більшість українців пов’язують творче мислення з віком до 40 років. Майже дві третини опитаних вважають, що в середньому після 50-56 років вже пізно змінювати фах, опановувати нову спеціальність чи починати новий проект або бізнес. Найконсервативнішою виявилася старша аудиторія — майже 70% респондентів віком від 50 років вважають, що їм вже пізно розпочинати нові проекти.
Такі результати свідчать, що має місце не лише дискримінація з боку роботодавців, але й відсутність віри в себе та свої сили у самих українців. Тому мета кампанії — допомогти суспільству стати більш толерантним, а українцям у зрілому та похилому віці — не боятися мріяти, будувати нові плани і реалізовувати амбітні цілі.
Проект передбачає:
- спецкурс програм стажування «Люди ідей+» для людей літнього віку;
- цикл мотивуючих історій та експертних інтерв’ю зі співробітниками, лідерами думок та звичайними українцями, що змінили своє життя у поважному віці;
- спецпроекти з партнерами та конференції за участі відомих спікерів і тренерів.
Джерело: MMR