Найбільше уваги цього тижня привернули вакансії від Фонду Сергія Притули, Дії, BetterMe та інших компаній. Дивіться, яких фахівців вони шукають.
1. Проєктний менеджер/ка до БО «Фонд Сергія Притули»
Благодійна організація «Фонд Сергія Притули» шукає проєктного менеджера/ку. Основні обов’язки та сфери відповідальності: розробляти й втілювати стратегії реалізації чинних та нових проєктів, ідей та ініціатив; управляти процесом розробки проєктних пропозицій на основі потреб бенефіціарів і спроможностей команди; готувати, редагувати та подавати проєктну звітність; брати участь у формуванні бюджетних пропозицій. Вимоги до досвіду: мінімум 2 роки успішного досвіду у сфері управління проєктами, адміністрування програм, управління проєктними командами чи іншої відповідної галузі.
2. Webcontent Manager до Happy Monday
Happy Monday шукає Webcontent Manager. Ключові завдання: модерувати й публікувати вакансії на сайті; верифікувати вхідні запити і надавати доступ компаніям до публікації вакансій; комунікувати з компаніями (вхідна комунікація) щодо публікації вакансій на сайті; передавати контент-команді запити щодо додаткового просування вакансій; обробляти зворотний звʼязок від компаній; бути на зв’язку і в швидкому доступі до інтернету. Які якості необхідні в роботі: уважність до деталей та вміння якісно працювати з документами, даними та таблицями; відповідальність та самостійність. Графік роботи — позмінно (2/2/3), 09:00-21:00.
Як працюється в Happy Monday?
Дізнайтеся більше про нашу місію та цінності в команді
Читати
3. Менеджер з продажів до УЛІС
Компанія Dream Family, що створює простори для відпочинку в Україні, шукає менеджера з продажів до УЛІС. Необхідно мати успішний досвід продажів об’єктів нерухомості; знати техніки продажів та роботи із запереченнями; вміти чітко та грамотно проводити презентації під час телефонних розмов та живих зустрічей. Ключові обов’язки: оброблення нових контактів та проведення презентацій потенційним клієнтам; консультування та супровід інвесторів на всіх етапах реалізації угоди; системне ведення історії взаємодії з клієнтами у CRM-системі.
4. Junior Creator Network Manager до BetterMe
BetterMe — компанія, яка розробляє IT-продукти у категорії здоров’я та дозвілля, — шукає Junior Creative Specialist. Його завданнями буде: пошук і підбір креаторів для реалізації контенту відповідно до маркетингових завдань; пошук цікавих особистостей inclusivity and diversity; переговори та співпраця; створення робочої документації та скриптів. Для цього знадобляться навички пошуку талантів на різних платформах; глибоке розуміння різних соціальних медіаплатформ; відмінні комунікативні, організаційні та міжособистісні навички.
Як працюється в BetterMe?
Дізнайтеся про цінності компанії й роботу в команді
Читати
5. PR менеджер до Kyїfornia
Креативна агенція Kyїfornia, яка створює державні та соціальні кампанії full circle, шукає піар-менеджера. Що потрібно робити: комунікувати з медіа й інфлюенсерами; вміти обирати платформи та лідерів думок відповідно до тематики кампаній та їхніх цілей; створювати релізи, які хочеться читати; добре орієнтуватися в інфлюенсерах; разом з командою створювати вау-PR-стратегії. Пріоритет надаватимуть кандидатам, які працювали з різним спектром комунікаційних задач. Також обов’язково мати напрацьовану базу ЗМІ з теплими контактами та досвід роботи з інфлюенсерами.
6. Проджект-менеджер до HOTVISA
Компанія HOTVISA шукає проджект-менеджера. Обов’язками буде: планування та керування проєктом; забезпечення успішного запуску нових продуктів на ринок; управління командою; бюджетування та фінансовий контроль, ведення документації. Очікування від кандидата: досвід роботи від 2 років на позиціях продюсера/ки, івент-менеджера/ки або проджекта; готовність розбиратися в диджитал-маркетингу, аналітиці та продажах; знання про системний підхід, чіткі процеси та координацію команди.
7. Marketing Intern до Railsware
Компанія Railsware шукає Marketing Intern. Необхідні навички: вільне володіння англійською мовою (усна й письмова); здатність до навчання з жагою до нових знань та досвіду; сильні комунікативні та міжособистісні навички; проактивність та допитливість; увага до деталей та аналітичне мислення. Перевагою буде технічний бекграунд, будь-який досвід у маркетингу (Link-Building, PR, маркетинг у соцмережах, створення контенту тощо); закінчені курси із цифрового маркетингу.
8. SMM-дизайнер до Дії
Diia Company шукає енергійного та послідовного SMM-дизайнера. Він чи вона буде створювати віжуали для соціальних медіа, генерувати креативні ідеї, розробляти інфографіки, створювати презентації. Вимоги до кандидата: від 1 року досвіду; володіння Figma, Adobe Photoshop та Illustrator; уважність до деталей; чітке дотримання дедлайнів; вміння чітко слідувати гайдам; вища освіта.
9. Контент-менеджер до Дії
Diia Company шукає контент-менеджера, який зможе вивести державні комунікації на новий рівень. Що потрібно робити: створювати крутий контент, який копіюватимуть та наслідуватимуть; стежити за трендами та впроваджувати їх; завжди знати, що обговорює спільнота УкрТві та які настрої у фейсбуці; розробляти контент-план на тиждень; публікувати дописи згідно з планом та відстежувати їх статистику. Вимоги: досвід роботи від 2 років креатором, контент-креатором або SMM-менеджером; круте портфоліо з кейсами та результатами; досвід роботи з особистим брендом.
10. Менеджер онлайн-курсів для ІТ підприємців до Growth Factory
Освітній проєкт для управлінців та власників ІТ-компаній Growth Factory шукає куратора дистанційного навчання/бізнес-менеджера. Ідеальний кандидат має 1-2 роки досвіду на посаді куратора онлайн-курсів, менеджера по роботі з клієнтами, бізнес-координатора; досвід роботи в ІТ чи в сфері освіти; досвід організації та проведення офлайн і онлайн подій.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від топових компаній з різних сфер. Для зручного пошуку користуйтеся фільтрами
Шукати
Дякуємо!
Тепер редактори знають.