Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Компанія вперше у світі найняла співробітника наосліп

01.08.23 Новини 2 хв читання

Міжнародне комунікаційне агентство CFC Big Ideas зі штаб-квартирами в Києві та Дубаї провело експеримент зі «сліпого» найму кандидата й поділилося своїм досвідом. 


Як зазначили в CFC Big Ideas, це перший у світі кейс з повністю «сліпого» найму кандидата. У межах експерименту посаду менеджерки з персоналу в агентстві отримала Марія Бежуашвілі. 


«Сліпий» найм і «сліпий» набір: у чому різниця


У CFC Big Ideas зазначають, що досі деякі світові компанії практикували «сліпий» набір — це метод найму, за якого від роботодавця приховують будь-яку інформацію, що може ідентифікувати кандидатів. Ідеться про особисті дані: ім’я, стать, вік, етнічна приналежність тощо. Ці дані розкривають аж на останньому етапі — під час особистої співбесіди з керівником.

«Сліпий» найм від описаної практики відрізняється тим, що спочатку ухвалюють рішення про прийняття кандидата на роботу, а лише потім розкривають працедавцю його особисті дані.

Тобто інформація закрита на всіх етапах відбору: від подання резюме й аж до остаточного інтерв’ю та ухвалення рішення про працевлаштування. Це допомагає уникнути впливу як підсвідомих, так і свідомих упереджень на процес найму.


Етапи «сліпого» найму

  1. «Сліпі» попередні перевірки резюме. Роботодавці отримують резюме від низки кандидатів, проте всі вони не містять персональних даних. Щоб перевірити правдивість інформації, яку надали кандидати, наймають незалежного підрядника (компанію).
  2. «Сліпі» інтерв’ю. Співбесіди з кандидатами проводять за допомогою спеціальної технології маскування голосу. Їм пропонують виконати різні завдання від потенційного роботодавця. Усі завдання розроблені в такий спосіб, щоб жодним чином не розкривати особи кандидатів.
  3. Ухвалення рішення. Кожна компанія-учасниця може ухвалювати рішення відповідно до власної внутрішньої політики. Головна умова — рішення жодним чином не повинно ґрунтуватися на особистості кандидата. 

CFC Big Ideas провели цей експеримент через свою дочірню проєктну організацію Global Inclusion Online Forum (GIOF) та спільно з Jobecam — бразильською платформою, що допомагає компаніям відбирати кандидатів методом «сліпого» набору. Компанії, які провели експеримент, планують продовжити впровадження цієї практики та вдосконалювати процес надалі. Роботодавці, які також бажають спробувати наймати наосліп, можуть подати заявку за посиланням.



CFC Big Ideas — це міжнародна консалтингова компанія з комунікацій зі штаб-квартирою у Києві та Дубаї. Вона надає послуги у сфері стратегічних комунікацій та зв’язків з органами державної влади. Серед клієнтів: Google, Telenor, NYSE, Uber, FTI Consulting, SAP та інші всесвітньовідомі компанії. CFC Big Ideas є ексклюзивним представником CNN в Україні.

1200+компаній уже шукають таланти на нашій платформі

Розміщуйте вакансії на Happy Monday — тут їх побачать саме ті люди, які вам потрібні

Дізнатися більше
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: