Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Що компаніям допомогло вистояти в реаліях пандемії? Дослідження

17.12.21 Новини 3 хв читання

Пандемія стала чималим викликом для багатьох бізнесів та команд, і не всі змогли з ним впоратися. Іншим, щоб вижити, довелося відкоригувати свої підходи та правила. Які саме — вони розповіли у другому щорічному дослідженні життєстійкості українських організацій від Консалтингової групи One Philosophy. Ділимося найцікавішими інсайтами.

Однією з цілей дослідження, в якому взяли участь 54 власники та топменеджери державних та приватних компаній, було віднайти ефективні у нових реаліях стратегії та практики. На думку опитаних лідерів, найбільше на стратегії стійкості українських організацій до нових викликів впливають такі фактори-тренди:

  1. Пандемія з нами надовго.
  2. Конкуренцію ніхто не скасовував.
  3. Ми всі в одному човні.
  4. Споживачі дорослішають? 
  5. Робота — разом і звідусіль.
  6. Вигорання та стирання меж.
  7. Здоров’я — це інвестиція, а не витрата.
  8. Цифровізується все.
  9. Професійних кадрів не вистачає.
  10. Ресурси дорожчають.


Що робили компанії у відповідь на пандемію


96% опитаних лідерів заявили, що під час пандемії запровадили щось нове, а 81% — змінили підхід до розвитку потенціалу працівників. Врешті, для більшості з них це принесло результати у вигляді збільшення доходу (про це заявили 75% власників та топменеджерів) або покращення репутації (74%).

Ось п’ять ключових кроків, які за час кризи, викликаної COVID-19, зробили українські компанії:

  1. Інвестиції в здоров’я команди.
  2. Розвиток потенціалу працівників. 
  3. Плекання стосунків з партнерами.
  4. Поліпшення досвіду клієнта.
  5. Переоцінка значення репутації.

Окрім підтримування діяльності компанії, бізнеси також активно видозмінювалися та розвивалися: хтось випустив нові продукти/послуги, хтось — створив або вийшов у новий для себе сегмент ринку, хтось перейшов на нову бізнес-модель.


Як забезпечували турботу про здоров’я команд


Головний висновок, який можна зробити за результатами дослідження — компанії активно турбувались та продовжують турбуватись про здоров’я (зокрема ментальне) своїх працівників.

Ось найважливіші заходи, до яких вдалися роботодавці, щоб забезпечувати здоров’я в командах:

  1. Перебудували безпекові протоколи: почали застосовувати засоби дезінфекції та маски.
  2. Ввели правила соціального дистанціювання в офісних приміщеннях.
  3. Створили можливості для вакцинації працівників.
  4. Регулярно комунікують, переконують, пояснюють та наполягають на вакцинації, а також демонструють важливість заходу на власному прикладі.
  5. Організовують регулярні зустрічі з лікарями-інфекціоністами та вірусологами для пояснення наслідків невакцинації.
  6. Відмовляють у працевлаштуванні кандидатам, які відмовляються вакцинуватись.
  7. Інвестують в різні види зустрічей наживо, щоб підтримувати психічне здоров’я.


Що далі


За результатами дослідження, 79% компаній планують інвестувати в посилення життєстійкості організації. Зокрема, вони планують покращувати клієнтський досвід, розвивати потенціал команди та створювати нові партнерства.

Investytsiyi u zhyttyestijkist


Наостанок: 10 порад для роботи в нових умовах


Опитані керівники та власники бізнесів також поділилися своїми порадами щодо того, які зміни варто впровадити в організації роботи команд, щоб запобігти вигоранню працівників та сприяти їхньому розвитку та залученню.

  1. Проводити події онлайн для охоплення всіх працівників.
  2. Обмежувати онлайн-зустрічі до 30 хвилин.
  3. Робити 15-хвилинні перерви між онлайн-зустрічами.
  4. Щотижня залишати хоч пів дня для тихої роботи без зустрічей і зумів.
  5. Не писати у чатах чи на пошті після 20:00.
  6. Взаємодіяти наживо 1-2 дні на тиждень.
  7. Кожні 5 років переглядати роль працівника в компанії.
  8. Відзначати людей за цінні дії й результати.
  9. Продумувати та втілювати програми навчання для різних рівнів у компанії.
  10. Визначитися з головними каналами комунікації й щодня спілкуватись у них.

Дослідження проходило з червня по жовтень 2021 року. В опитуванні взяли участь 54 власники й топменеджери — керівники державних і приватних компаній з різних галузей: фармацевтика, культура, ІТ, транспорт тощо.

Більше про результати дослідження за посиланням.

Хочете працювати у компаніях, стійких до змін?

Знаємо такі і розповідаємо про них тут →

До компаній

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x

Дякуємо!

Тепер редактори знають.