Енн Морроу Джонсон, колишня співробітниця компанії Walt Disney, поділилася цінними порадами для тих, хто мріє про роботу в креативній індустрії.
Жінка працювала з дослідницьким підрозділом Walt Disney Imagineering на багатьох ролях протягом десяти років. Вона допомагала розробляти деякі з найбільших атракціонів, а також керувала створенням рольової гри “Star Wars: Galactic Starcruiser”. Для видання Business Insider Джонсон розповіла, що робити творчим людям, які хочуть отримати омріяну роботу.
Три ключові кроки, щоб потрапити в індустрію
1. Проявіть ініціативу та ризикніть
Багато людей зізнавалися Джонсон, що хотіли б працювати в креативній сфері. Тому її найперша порада — спробувати. Хоча ця сфера конкурентна, каже жінка, проте того варта.
Для початку треба з’ясувати, чим ви можете стати корисними. Наприклад, ви швидко працюєте, маєте чудове портфоліо чи вмієте розв’язувати проблеми. Джонсон розповідає, що до роботи в Disney вона займалася управлінням проєктами й тому розбиралася у дизайні, фінансах та стратегії. За її словами, вміння «перекладати» між мовами цих світів допомогла їй потрапити у творчий простір.
2. Шукайте зв’язки
Джонсон каже, що особисті зв’язки, навіть слабкі та віддалені — кращі за «холодні дзвінки». Тому радить знайти когось хоч віддалено знайомого у творчій індустрії та зв’язатися, якщо це може допомогти.
Коли вона подавалася у Disney, то на додачу показала своє резюме братові сусідки по кімнаті, з яким вона навіть ніколи не зустрічалася. І це допомогло створити потрібний контакт.
3. Шукайте нові можливості
Джонсон розпочала зі стажування у розважальному комплексі у Walt Disney World. Тоді перейшла на позицію керівниці проєктів у Діснейленді, була глобальною продюсеркою короткострокових проєктів «Зоряних воєн» у всьому світі. Також серед іншого працювала віцепрезиденткою із креативного розвитку в дочірній анімаційній студії Blue Sky і креативною продюсеркою у Діснейленді.
Сьогодні Джонсон працює директоркою з дизайну в архітектурній компанії Gensler. Їй подобається різноманітність викликів, адже компанія має багато офісів, які спеціалізуються на різних стилях архітектури, мають різні стратегії та брендинг.
Крута робота вже чекає!
Знайдіть вакансію до душі — у нас є з чого обрати 😉
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.