Джеррі Лі, колишній менеджер Google, поділився, що компанія оцінювала кандидатів за чотирма ознаками. Крім звичайних навичок спілкування з колегами, від майбутніх працівників чекали виявлення «Googleyness».
Джеррі Лі працював у Google з 2017 до кінця 2020 року. Спершу він був аналітиком, а тоді поступово пройшов шлях до старшого стратегічного та операційного менеджера. Проводячи співбесіди з потенційними працівниками, Лі оцінював їх за чотирма критеріями: загальні когнітивні здібності, лідерство, профільні знання та «Googleyness».
Що таке «Googleyness»
Це поняття охоплює широкий спектр навичок, необхідних для налагодження стосунків із колегами — таких як надійність, готовність допомогти та відданість. Проте є одна якість, що відрізняє «Googleyness» від простого володіння навичками спілкування — це здатність людини бути винахідливою та виходити за межі.
Google — величезна компанія, і заохочує культуру співпраці між колегами. Якщо вам, наприклад, потрібен доступ до досліджень або даних, є висока ймовірність того, що хтось із фахівців компанії вже працював із ними. І ваше завдання — знайти цих людей, зв’язатися з ними та поговорити.
Лі розповідає, що в часи, коли працював у Google, співробітники мали доступ до внутрішньої пошукової системи, яка надавала доступ до всього, над чим працювали інші. Тому було дуже легко знайти дані або команди, з якими вам потрібно було поговорити, навіть якщо ви ніколи з ними не працювали.
Як кандидат проявив «Googleyness» та отримав роботу
Багато кандидатів надто зосереджуються на підтвердженні технічних чи рольових навичок. Проте «Googleyness» — це більше про особисті якості, каже Лі. Тому відповідаючи на запитання під час співбесіди в Google, він радить давати чесну відповідь, що підтвердить ваші навички спілкування.
Джеррі Лі розповідає, що ставив кандидатам стандартне питання, чому вони хочуть працювати в Google. Майже щоразу респонденти згадували вплив, масштаб чи «інше модне корпоративне слово». Проте один кандидат, що проходив співбесіду на посаду в команді Лі, застосував інший підхід.
Він відповів, що хоче працювати в компанії, тому що «без Google його б тут зараз не було». В місцевості, з якої він приїхав, більшість учнів не закінчили середньої школи. Але саме завдяки Google цей юнак зрозумів, як подати заявку та згодом вступити до коледжу.
Ця відповідь, каже Лі, прямо свідчила про винахідливість кандидата. Адже якщо людина зрозуміла, як подати заяву до коледжу без будь-яких вказівок чи готової моделі успіху, вона буде готовити мислити ширше та виходити за рамки на робочому місці. А крім того, каже Лі, коли цей кандидат отримав роботу, то виявився ще й чудовим співрозмовником.
Крута робота вже чекає!
Знайдіть вакансію до душі — у нас є з чого обрати 😉
Вакансії
Додати коментар
Цікаве на Happy Monday
10 вакансій із частковою зайнятістю: до Jooble, Devtalk, Ampli і не тільки
6 причин використовувати нетворкінг для кар’єри та з чого почати
Робота для любителів сиру: хто такий чизмонгер і чому це крута професія для будь-кого
Схожі статті, які можуть сподобатись
В Україні хочуть створити аналог Upwork для айтівців
200 українок отримають до $8000 на розвиток власної справи
Які бенефіти пропонують своїм працівникам роботодавці: кейси 5 компаній