Агенція з організації онлайн-івентів Staya agency створила нову турнірну онлайн-гру для команд Snappy. Запрошують долучатися компанії з різних сфер і куточків світу. Розповідаємо, у якому форматі проходить гра, які переваги має та як зареєструвати свою команду для участі в турнірі.
Як грати у Snappy?
Snappy — це командна онлайн-гра, що проводиться на платформах Zoom, YouTube та в метавсесвітах. Вона складається з тематичних ігор, у яких учасники зможуть продемонструвати свій інтелект, креативність та зблизитися з командою. Мета Snappy — підняти командний дух компаній та здружити колектив.
Турнір
Бізнес-ліга розрахована на шість ігор протягом пів року. Раз на місяць команди будуть зустрічатися для змагань у турнірі. Кожна гра складається з різноманітних завдань та триває 2 години. Ведучий проводить гру в прямому ефірі зі студії в Києві, спілкується з учасниками та коментує їхні відповіді.
Результати кожної гри та статистика команд будуть відображені в турнірній таблиці. За результатами всіх шести ігор визначать переможців. Команди, що займуть три призових місця, отримають призи та потраплять до зали слави бізнес-ліги Snappy.
Команди
У турнірі можуть взяти участь приблизно 30 команд із різних компаній та сфер. Від однієї компанії може бути декілька команд чисельністю від 4 до 10 людей. Компанія формує команди на власний розсуд. Склад команди за необхідності можна змінювати.
Види завдань
- Розумовий фітнес: завдання на кмітливість та ерудицію.
- Змагання з нейромережею — ведучий демонструє картину або інший твір, учасники намагаються визначити, хто ж насправді це створив — людина чи штучний інтелект.
- Відеозапитання від знаменитості на різні теми.
- Медіатур: треба відгадати назви фільмів, мультфільмів або серіалів за кадром чи постером.
- Незвичайний винахід: ведучий демонструє або читає інструкцію до незвичайного винаходу, завдання учасників — здогадатись, яке його призначення.
- Завдання на логіку: є зображення, що мають певний логічний зв’язок між собою, учасникам потрібно розгадати, який саме.
- Віртуальна експедиція: учасники мають вгадати мову, якою говорить людина, або країну за фото чи відео.
І це тільки частина завдань, які організатори приготували для учасників турніру.
Що компанія отримає від участі у грі Snappy?
- Тимбілдинг. Коли учасники разом виконують різні креативні завдання, вони навчаються краще розуміти одне одного й працювати в команді.
- Розвиток лідерських якостей співробітників. Участь у грі покращує професійні навички, які в майбутньому допоможуть працівникам організовувати командні процеси й досягати цілей.
- Поліпшення комунікації між співробітниками. Протягом гри учасники спілкуються та обмінюються ідеями, щоб досягти спільної мети, ці навички потім знадобляться під час розв’язання робочих проблем.
- Підвищення мотивації та продуктивності. Гра стане веселим та захопливим досвідом, який покращить настрій учасників і підвищить їхню мотивацію та ентузіазм.
- Розвага та відпочинок у колі колег. Онлайн-гра допоможе учасникам розслабитися й отримати задоволення від командної роботи та живого невимушеного спілкування, якого іноді так не вистачає.
Як взяти участь?
Турнір розпочнеться 22 серпня 2023 року.
Вартість — 400$ за 6 ігор.
Для отримання детальної інформації та реєстрації пишіть у телеграм @nikita_scherbina або в інстаграм staya.agency.
Staya agency займається комплексною організацією заходів різних форматів. За час свого існування команда провела 200+ онлайн-івентів, до яких долучилися понад 8200 учасників. Також агенція організувала 1200+ офлайн-заходів, розробила 500+ креативних завдань та допомогла зміцнити командний дух 158 організаціям.
Дізнатися більше про Snappy 👉
дізнатися
Дякуємо!
Тепер редактори знають.