У червні Serpstat відзвітували про рейтинг зарплат спеціалістів сфери інтернет-маркетингу. А тепер запускають нове вдосконалене опитування, щоб визначити актуальні зарплати інтернет-маркетологів у другій половині 2018 року.
Результати попереднього опитування зробили ринок інтернет-маркетингу більш зрозумілим, а зарплати – більш прозорими. Тому експерти Serpstat вирішили на досягнутому не зупинятися, а скласти рейтинг платні ще й за 2-ге півріччя 2018 року.
Щоб зібрати максимально релевантну і коректну інформацію, в анкету внесли зміни – додали більше варіантів посад, можливість обрати тип зайнятості (повна, часткова, віддалена), ринки, на які працює респондент, а також кількість проектів, яку він веде на місяць.
Як взяти участь в опитуванні
Щоб долучитися до формування рейтингу зарплат інтернет-спеціалістів, заповніть анкету за посиланням: https://serpstat.com/salaryrating/
Опитування анонімне, але необхідно зареєструватися, щоб виключити можливість накрутки результатів. При цьому відповіді не будуть прив’язуватися до контактів респондентів.
Дані будуть збиратися 4 місяці. Новий зарплатний рейтинг ми побачимо у грудні і обов’язково напишемо про результати 🙂
Читайте також у рубриці «Новини»: Переваги й недоліки роботи в in-house команді: результати опитування інтернет-маркетологів
Дякуємо!
Тепер редактори знають.