Американські вчені провели цікавий експеримент і виявили, що гендерні стереотипи є навіть у сприйнятті жартів. Чоловічий гумор на роботі сприймають позитивно, у той час як жіночий вважають недоречним та несерйозним.
В експерименті взяли участь дві групи добровольців: в одній було 96 осіб, в іншій – 216. Учасники першої групи прочитали вигадане резюме менеджера на ім’я Сем, а потім подивилися відеопрезентацію, де Сем жартував. Спочатку це був ролик із Семом-чоловіком, а потім – аналогічний ролик із Семом-жінкою.
Учасникам другої групи показали 4 відеопрезентації: під час двох роликів менеджери – жінка і чоловік – по черзі просто розповідали про роботу, а під час двох інших – використовували жарти.
Виявилось, що більшості глядачів сподобався Сем-чоловік, який жартував, адже чоловічий гумор, на їхню думку, підвищує привабливість і рейтинг компанії. З жінкою все навпаки: її жарти глядачі визвали зайвими і віддали перевагу Сем, яка не жартувала.
«Більшість учасників оцінили жіночий гумор як руйнівний для бізнесу, а чоловічий – як його невинну родзинку», – пишуть дослідники.
Вчені дійшли до висновку, що справа у гендерних стереотипах. Жіночий гумор сприймають негативно, оскільки бачать у ньому несерйозне ставлення до своїх обов’язків.
Джерело: Knife
Жінки, які працюють понад 55 годин на тиждень, більш схильні до депресій