Як це, працювати в компанії, чиїми послугами чи продуктами користуються мільйони українців? Кожен з вас може перевірити це на власному досвіді. Адже в сьогоднішній добірці ми зібрали вакансії від топових українських роботодавців. Переглядайте пропозиції роботи, обирайте ту, що підійде саме вам, і надсилайте резюме!
1. System Analyst до ПриватБанку
Найбільший банк України ПриватБанк шукає System Analyst. Основні обов’язки: комунікація із замовниками; робота з даними та інформацією; робота з бізнес-процесами; підготовка вимог до реалізації тощо. Основні вимоги: досвід впровадження продуктів і послуг; досвід організації, впровадження інструментів і методів розвитку продукту і послуг; досвід роботи із системами Ivanti, Jira або аналогічними; досвід роботи в розробці, тестуванні, адмініструванні (буде перевагою); розуміння SDLC, Scrum, Agile, ITIL/ITSM та інші.
2. Провідний аудитор до ПриватБанку
ПриватБанк шукає провідного аудитора / аудиторку. Він / вона відповідатиме за проведення аудиторських перевірок процесів, що функціонують на рівні головного офісу Банку; аналіз операцій, процесів та контролів; виявлення порушень, недосконалостей та ризиків; надання рекомендацій щодо виправлення порушень, усунення недосконалостей та мінімізації ризиків, вдосконалення системи внутрішнього контролю; погодження результатів перевірки та рекомендацій з представниками підрозділів банку тощо. Від кандидатів очікують наявності вищої освіти (аудит, фінанси, бізнес, економіка); 4+ роки досвіду роботи у сфері внутрішнього аудиту в банках або зовнішнього аудиту фінансових установ та не менше 1 року на аналогічній посаді; досвід проведення перевірок банківських операцій та процесів. Таких фахівців шукають у Києві та Дніпрі.
Більше вакансій від ПриватБанку шукайте за посиланням.
3. HR бізнес-партнер до МХП
Міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій МХП шукає HR бізнес-партнер. Фахівцю на цій позиції доручать: розробку та реалізацію стратегічних планів з пошуку та підбору персоналу; розробку програм навчання, розвитку, підвищення кваліфікації персоналу та їх реалізацію; управління талантами, реалізацію системи наступництва, наставництва, внутрішнього тренерства; оцінку персоналу, розробку та залучення нових інструментів оцінки персоналу тощо. Чекають на кандидатів, які мають досвід управління HR-функцією; знають сучасні HR-методики; знають КЗпП, основи економіки праці, нормування, систем оплати праці і оптимізації ФОП; мають досвід розробки і впровадження KPI, OKR.
4. Бренд-менеджер до МХП
МХП шукає бренд-менеджера / менеджерку. Потрібно буде брати участь в розробці стратегії категорії в короткостроковій та довгостроковій перспективі; аналізувати портфель продуктів, бренд-портфель на основі дохідності, результатів продажів, відповідності бізнес-стратегії компанії; розробляти бренд-план та календар активностей з залученням всіх релевантних каналів комунікації тощо. Ідеальний кандидат / кандидатка: має успішний досвід управління портфелем брендів; має досвід виводу нових сильних продуктів на ринок; має досвід запуску всеохопних рекламних кампаній; володіє О365, Excel, Word, Power point на рівні впевненого користувача.
Більше вакансій від МХП шукайте за посиланням.
5. Фахівець з аналітичної та адміністративної підтримки до Київстар
Найбільший український оператор електронних комунікацій Київстар шукає фахівця / фахівчиню з аналітичної та адміністративної підтримки. Основні функціональні обов’язки: забезпечувати аналітичну та інформаційну підтримку, а також координацію організаційно-адміністративної діяльності директора з бізнес-розвитку та підпорядкованих йому підрозділів. Кваліфікаційні вимоги: досвід роботи не менше 2 років у бізнес-структурах на подібній посаді; вміння узагальнювати аналітичну інформацію, бачити важливі речі за великими масивами інформації, визначати причинно-наслідкові зв’язки, аналітичні навички, обробка статистичної інформації.
6. Асистент напрямку секретаріату до Київстар
Київстар шукає асистента / асистентку напрямку секретаріату. До його / її обов’язків входитиме ведення календаря керівника, планування і організація зустрічей / відряджень; розподіл вхідної інформації, своєчасна передача документів, повідомлень та інформації; ведення електронного документообігу; робота з документацією; переклади; взаємодія з партнерами керівника за його дорученнями тощо. Основні вимоги: досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; володіння мовами — українська, англійська — вище середнього; високий рівень самостійності, вміння розставляти пріоритети в роботі, володіння тайм-менеджментом.
Більше вакансій від Київстар шукайте за посиланням.
7. Менеджер з реклами до ОККО
Мережі автозаправних комплексів ОККО шукає менеджера / менеджерку з реклами. Людина на цій посаді буде: займатись розробкою та запуском акційних рекламних кампаній «під ключ»; створювати рекламні тексти різного рівня складності; здійснювати управління розробкою та створювати рекламні матеріали різного рівня складності (друковані та digital-матеріали); здійснювати підготовку прямих персоналізованих комунікацій (push, viber, sms). Від кандидатів очікують: базове розуміння принципів User Experience в маркетингу; досвід розробки акційних рекламних кампаній; навички написання текстів різного типу та складності; досвід роботи з дизайнерами; вміння аналізувати ефективність рекламних кампаній та працювати з аналітикою.
8. Market research specialist до ОККО
ОККО шукає Market research specialist. Потрібно буде створювати продукт по дослідженню користувачів програми лояльності, їх поведінкових особливостей та характеристик; напрацьовувати стратегії щодо створення бізнес-сервісу з проведення досліджень для зовнішніх компаній, формувати ціннісні пропозиції сервісу та стратегії його продажів; аналізувати зібрані дані для прогнозування тенденцій та формування стратегій розвитку компанії тощо. Від кандидатів очікують: наявності вищої освіти у сфері маркетингу, економіки, соціології або суміжних областях; 3−5 років досвіду роботи у сфері досліджень ринку або маркетингової аналітики; вміння працювати з великими обсягами даних та аналітичними інструментами; знання методів та інструментів маркетингових досліджень.
Більше вакансій від ОККО шукайте за посиланням.
Як працюється в ОККО?
Дізнайтеся більше про команду, робочі процеси, цінності та відбір кандидатів
Читати
9. PR менеджер з корпоративної соціальної відповідальності до 1+1 media
Один з найбільших медіабізнесів України 1+1 media шукає PR-менеджера / менеджерку з корпоративної соціальної відповідальності. Будучи плюсівцем, ви займатиметеся: висвітленням діяльності CSR-напряму компанії; реалізацією стратегії з Корпоративної соціальної відповідальності; запуском і масштабуванням благодійних ініціатив; системною взаємодією з ветеранами та ветеранками; створенням нефінансового звіту компанії; розвитком корпоративного волонтерства в 1+1 media тощо. Вам будуть раді в команді, якщо ви: маєте вищу освіту (PR, маркетинг, HR); маєте досвід роботи у сфері CSR чи в корпоративному сегменті PR; розумієтеся на українському медіаринку та специфіці корпоративної соціальної відповідальності; працювали над соціальними чи благодійними проєктами, організовували тематичні івенти.
10. Project manager до Телеканалу 1+1
Телеканал 1+1 Україна шукає керівника / керівницю проєктів, який / яка бажає впливати на розвиток бренду та реалізовувати проєкти національного масштабу. Разом з командою ви займатиметеся: організацією роботи команди для забезпечення вчасного виконання завдань на проєктах; аналізом завдань компанії та пропозицією найбільш відповідних маркетингових рішень та інструментів; розробкою медіапланів та креативних брифів тощо. Ідеальний кандидат: має досвід від 2-х років у керуванні проєктами у креативній або digital агенції, продакшн, постпродакшн, рекламній агенції чи ТБ бізнесі; розуміє, що таке бренд, тон голосу, комунікаційна стратегія та канали комунікації; знає основні рекламні інструменти тощо.
Більше вакансій від 1+1 media шукайте за посиланням.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від найкращих українських та міжнародних компаній
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.