Цьогорічна доповідь Global Leadership Forecast виявила 4 тренди у лідерстві, які допомагають організаціям досягати успіху на ринку.
Global Leadership Forecast – це глобальне дослідження сучасного стану та майбутнього лідерства у компаніях, яке проводять консалтингова компанія DDI з питань розвитку людських ресурсів і лідерства та аудиторсько-консалтингова компанія EY. У процесі дослідження було зібрано інформацію від 25 тисяч співробітників на лідерських позиціях та 2,5 тисяч HR-професіоналів з 2488 компаній, які репрезентували 26 найбільших індустрій у 54 країнах.
Яким трендам варто слідувати компанії, яка прагне успіху?
1. Призначати жінок на керівні посади
Згідно з результатами дослідження, ймовірність прибуткового та сталого розвитку у компаніях, де більше жінок займають керівні позиції, в 1,4 рази більше, ніж у компаніях, де жінок-лідерів менше.
2. Розвивати сильну культуру праці
Як одного разу сказав Пітер Друкер: «Культура снідає стратегією». І це підтверджують дані дослідження: компанії, у яких культура праці розвинута краще, випереджають своїх конкурентів на ринку на 42%. Поняття «культура праці» включає у себе розуміння працівниками своїх задач та цілі компанії, корпоративне навчання, впровадження інновацій, психологічну безпеку тощо.
3. Виховувати лідерів у працівниках будь-якого рівня
Те, що лідером може бути лише безпосередній керівник, – стереотип, який відживає своє. У найбільш розвинених компаніях працівників будь-якого рівня заохочують приймати самостійні рішення та навчати інших.
4. Не ставити міленіалів вище за покоління Х
Деякі компанії частіше призначають на керівні посади саме міленіалів, тому що вони молодші, енергійніші й більш пристосовані до сучасної digital-епохи. Але дослідження виявило, що старші за міленіалів представники покоління Х демонструють не меншу ефективність. І хоча міленіали краще орієнтуються у digital-середовищі, їм часто не вистачає упевненості і досвіду, необхідного для керування іншими.
Джерело новини і фото: інтернет-видання Inc.com
Читайте також: Теорія поколінь. Чого хочуть від роботи представники поколінь Х, У та Z.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.