Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

4 тренди у лідерстві, які допомагають компаніям рости

17.08.18 Новини 2 хв читання

Цьогорічна доповідь Global Leadership Forecast виявила 4 тренди у лідерстві, які допомагають організаціям досягати успіху на ринку.

Global Leadership Forecast  – це глобальне дослідження сучасного стану та майбутнього лідерства у компаніях, яке проводять консалтингова компанія DDI з питань розвитку людських ресурсів і лідерства та аудиторсько-консалтингова компанія EY. У процесі дослідження було зібрано інформацію від 25 тисяч співробітників на лідерських позиціях та 2,5 тисяч HR-професіоналів з 2488 компаній, які репрезентували 26 найбільших індустрій у 54 країнах.

Яким трендам варто слідувати компанії, яка прагне успіху?

1. Призначати жінок на керівні посади

Згідно з результатами дослідження, ймовірність прибуткового та сталого розвитку у компаніях, де більше жінок займають керівні позиції, в 1,4 рази більше, ніж у компаніях, де жінок-лідерів менше.  

2. Розвивати сильну культуру праці

Як одного разу сказав Пітер Друкер: «Культура снідає стратегією». І це підтверджують дані дослідження: компанії, у яких культура праці розвинута краще, випереджають своїх конкурентів на ринку на 42%. Поняття «культура праці» включає у себе розуміння працівниками своїх задач та цілі компанії, корпоративне навчання, впровадження інновацій, психологічну безпеку тощо.   

3. Виховувати лідерів у працівниках будь-якого рівня

Те, що лідером може бути лише безпосередній керівник, – стереотип, який відживає своє. У найбільш розвинених компаніях працівників будь-якого рівня заохочують приймати самостійні рішення та навчати інших.

4. Не ставити міленіалів вище за покоління Х

Деякі компанії частіше призначають на керівні посади саме міленіалів, тому що вони молодші, енергійніші й більш пристосовані до сучасної digital-епохи. Але дослідження виявило, що старші за міленіалів представники покоління Х демонструють не меншу ефективність. І хоча міленіали краще орієнтуються у digital-середовищі, їм часто не вистачає упевненості і досвіду, необхідного для керування іншими.  

Джерело новини і фото: інтернет-видання Inc.com  

Читайте також: Теорія поколінь. Чого хочуть від роботи представники поколінь Х, У та Z.

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: