Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Секрет побудови успішних команд від Google

14.08.18 Новини 2 хв читання

Компанія Google провела серед своїх співробітників дослідження і виявила, що ефективність команди залежить не від роботи окремих членів групи, а від того, як вони співпрацюють один з одним.

У Google, як і в більшості компаній, значну частину роботи виконують саме команди. Забезпечити їм необхідні умови для плідної співпраці – запорука результативності всієї організації.

Проект Google «Арістотель», названий так на честь давньогрецького філософа, який одного разу сказав, що «ціле більше, ніж сума його частин», мав на меті виявити, у чому ж секрет ефективності успішних команд. І виявилося, що…      

Перш за все команді потрібна психологічна безпека

Перше місце у переліку умов, необхідних для плідної співпраці команди, зайняла психологічна безпека. Це атмосфера, у якій нікого з команди не ігнорують, не перебивають, не соромлять, не карають; ніхто не почувається некомпетентним, не боїться помилитися, поставити питання чи запропонувати власну ідею.  

Згідно з результатами дослідження Google, працівники, які відчувають психологічну безпеку, рідше звільняються з компанії. Натомість вони користуються різноманітним ідеями товаришів по команді, приносять компанії більше доходів, і вдвічі частіше визнаються керівниками як ефективні.

Як створити атмосферу психологічної безпеки в команді

Після того як у Google вивчили результати дослідження, то розробили спеціальний гайд для менеджерів, керівників та членів команд, який має на меті підвищити рівень психологічної безпеки при груповій взаємодії через вербальну і невербальну комунікацію.

10 способів підкреслити психологічну безпеку вербально

  1. Відповідайте, щоб показати взаємодію: «Це має сенс, розкажіть більше».
  2. Повторіть те, що вже було сказано, щоб підтвердити розуміння: «Я почув, що ви пропонуєте…»). Визначте сфери згоди та незгоди і будьте відкритими до подальшого обговорення.
  3. Коментуйте: «Я розумію, про що ви говорите».
  4. Уникайте звинувачень: «Чому ви це зробили?» Натомість зосередьте увагу на можливих рішеннях:«Що варто зробити, щоб наступного разу у нас все вийшло?»
  5. Дякуйте кожному члену команди за його внесок.
  6. Заступіться, якщо хтось із команди негативно коментує дії іншого.
  7. Поділіться тим, яким би ви хотіли бачити робочий процес, та мотивуйте ділитися інших.
  8. Розпитуйте товаришів по команді з метою чогось у них навчитися.
  9. Пропонуйте допомогу та показуйте, що ви уважно слухаєте.
  10. Налагоджуйте особисті зв’язки з колегами і поза роботою.

7 способів підкреслити психологічну безпеку невербально

  1. Будьте зосередженими під час обговорень (наприклад, закривайте ноутбук на час зустрічей).
  2. Використовуйте мову тіла – повертайтеся обличчям до того, хто говорить.
  3. Підтримуйте зоровий контакт, щоб показати, що ви уважно слухаєте.
  4. Подумайте, чи ваш вираз обличчя не передає зайвого негативу.
  5. Кивайте, щоб продемонструвати розуміння під час розмови.
  6. Оберіть зручну позу і не закривайтеся від співбесідника.
  7. Показуйте впевненість і переконаність, не виявляючи жорсткості до інших.

Джерело: інтернет-видання Inc.com


Читайте також у рубриці «Новини»
У США компанія дозволила співробітникам тиждень працювати з будь-якої точки світу.

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: