Як залишитися собою і досягти успіху, не заганяючи себе у корпоративні рамки? Дженіфер Ромоліні, авторка книги “Weird in a World That’s Not. A Career Guide for Misfits, F*ckups, and Failures” написала для The New York Times про те, як білим воронам пристосуватися до офісного життя.
Переклад з англійської мови виконано нашим постійним і надійним партнером — Бюро перекладів KLS.
Кілька років тому Дженіфер Ромоліні зрозуміла, що досягла значних успіхів у своїй кар’єрі: вона успішно продала компанію і обіймала високу посаду, а ще до неї часто зверталися за кар’єрними порадами. Але незважаючи на успіх, вона почувалася тією ж білою вороною, що й на старті своєї кар’єри: емоційно незрілою, незграбною і зайвою серед людей, які її оточують.
Усвідомивши, що все це не завадило їй досягти певних кар’єрних висот, Дженіфер вирішила допомогти таким же білим воронам, як і вона сама, не підлаштовуватися під корпоративне середовище, а залишатися собою. І склала для цього перелік порад.
1. Прийміть свої дивацтва
Зазвичай кар’єрні поради виховують в нас думку, що тільки заряджені на успіх офісні екстраверти можуть його досягти. А якщо ви не схожі на таку особу, вам, імовірно, варто розпочати боротьбу зі своїми «недоліками» — тими складовими вашої особистості, що не підпадають під загальноприйняту характеристику.
Але такий підхід насправді помилковий. Абсолютно усім компаніям потрібні закохані у свою роботу працівники, які мислять неординарно. Бізнес потребує «руйнівників» (улюблене слово у Кремнієвій долині) — співробітників, у яких занадто нестандартне мислення, аби зрозуміти, як працюють «звичайні речі».
Вам не потрібно змінювати себе, щоб досягти кар’єрного успіху, бо саме ваша неповторність і унікальне бачення зумовлюють ваш ріст. Навіть ваша емоційна напруженість, буркотливість і страх спілкування можуть бути перевагою, бо демонструють, що ви не намагаєтесь вислужитися перед босом чи колегами. Прийміть свої дивацтва — вони набагато цінніші, ніж вам здається.
2. Не вдавайте із себе того, ким ви не є
Дуже важко опиратися бажанню вдавати з себе когось іншого — когось більш впевненого у собі і схожого на успішних людей з інстаграму, особливо якщо ви ну зовсім таким не почуваєтесь. Але робота, яка ідеально вам підійде, знайдеться лише тоді, коли ви будете відкритим та справжнім, тож припиніть виконувати чужу роль.
- Забудьте формулювання «Ось коли я…, тоді я…». Замість цього зосередьтеся на своїй цінності і перевагах у цей конкретний момент, навіть з урахуванням усіх ваших імовірних недоліків.
- Спробуйте визначити, що саме вас турбує у вашій роботі, і навчіться долати ці переживання, замість їх уникати. У цьому може допомогти медитація або 10-хвилинна прогулянка на свіжому повітрі.
3. Не переоцінюйте значення впевненості
Ми вважаємо, що впевненість — необхідна умова для досягнення успіху. Але чи ви коли-небудь замислювалися над тим, що впевненість може бути вам просто не потрібна? Краще зосередитись на розвитку своїх компетенцій, аніж впевненості. І коли перед вами встане черговий виклик — мобілізувати усі свої навички, замість хвилюватися, чи достатньо у вас для цього впевненості.
Відверто зізнайтеся собі у тому, чого вам ще потрібно навчитися, та працюйте над власним самовдосконаленням. Чим краще ви робитимете свою роботу, тим скоріше ваша невпевненість у собі зникне сама собою.
4. Припиніть надто багато думати
Більшість проблем існують тільки у нашій голові. Іноді ми зводимо себе з розуму думками, які насправді можуть навіть не мати жодного реального підтвердження. Якщо ви помічаєте, що схильні себе «накручувати», спробуйте при обдумуванні ситуації використовувати інші формування.
- Не «Вона ще не відповіла на мій імейл. Мені точно не отримати цю посаду!», а «Я знаю, що вона зараз зайнята. Зачекаю на відповідь ще кілька днів».
- Не «Мене ніколи не призначать на цю посаду», а «Я не можу бути впевнений, поки не спитаю».
- Не «Я не підходжу для цього», а «Я зроблю все, що у моїх силах».
А замість думок на кшталт: «Я боюся не впоратись», просто спробуйте. Бо все, що ми сприймаємо як невдачу, насправді — шанс.
5. Об’єднуйтесь з іншими білими воронами
Якщо вас напружує офісна взаємодія, ви не вмієте вести балачки ні про що, а на професійних івентах у вас починається напад паніки, ви можете почуватися геть чужим і самотнім, хоча насправді ви просто ще не знайшли своїх людей.
Ситуації, у яких ви почуваєтеся незручно, можуть спонукати до зближення з тим, хто також переживає через свою невідповідність оточенню. Намагайтеся скористатися моментами щирого взаєморозуміння з колегами і завести з ними дружні стосунки:
- цікавтеся тим, що не стосується роботи;
- робіть компліменти від щирого серця;
- станьте людиною, якій ваші колеги зможуть довіряти;
- підтримуйте своїх колег, пропонуйте свою допомогу та святкуйте їхні успіхи.
А ще встановіть для себе орієнтири та дотримуйтеся їх. Якщо ви не хочете спілкуватися з колегами за межами офісу, ви маєте на це право. Вам також не обов’язково перейматися їхніми проблемами, якщо ви цього не бажаєте.
А взагалі не потрібно витрачати надто багато часу і зусиль, щоб сподобатися іншим. Мине час, і ви обов’язково знайдете своє місце в офісному середовищі — і не попри свої особливості, а саме завдяки їм.
Джерело: The New York Times
Дякуємо за переклад з англійської нашому партнерові — Бюро перекладів KLS. яке має сертифікат відповідності міжнародним стандартам ISO 9001 та ISO 17100.
Website: https://kls-agency.com.ua
Facebook: bit.ly/30qyHT8
Instagram: @kls_agency
Дякуємо!
Тепер редактори знають.