Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

8 порад, як не дати стресу на роботі звести вас з розуму

26.10.18 Новини 2 хв читання

Те, як ви реагуєте на важкі ситуації, покаже, чи досягнете ви або ваша компанія успіху.

Підприємець Алекс Пейлі у своєму блозі на Medium навів 8 порад, як мінімізувати вплив негативних емоцій на вашу продуктивність.

1) Відкладіть щось на потім

Безліч працівників роблять одну і ту саму помилку: відповідають на кожне питання, прохання чи проблему відразу ж. Їм здається, що їх відповідь повинна бути негайною, інакше компанія просто розвалиться.

Насправді невідкладні ситуації трапляються рідко. Ви не повинні відповідати на кожен лист або повідомлення миттєво. Іноді краще дати людям зрозуміти, що вони не повинні чекати від вас швидких відповідей чи реакцій.

2) Не дайте емоціям оволодіти вами

Під час переживань ви часто приймаєте необдумані рішення, керуючись емоціями, а не логікою.

Коли ви починаєте відчувати, що вами оволодів стрес, зробіть крок назад. Запитайте себе: чи пошкодую я про цей вчинок завтра? Зазвичай відповідь буде позитивною.

3) Припиніть планувати помсту

Стрес викликає гнів і бажання помститися. Найчастіше помста – це відволікання, яке ніколи не принесе користь. Краще зберігати спокій і фокусуватися на діях, які будуть сприяти вашому прогресу.

4) Не перебільшуйте

Через стрес проста проблема може здаватись жахливою. Насправді досить рідко все буває настільки погано. Коли ви сильно переживаєте і певна проблема здається кінцем світу, нагадайте собі, що не варто втрачати голову. Тільки так ви зможете дійти кращого рішення.

5) Використовуйте стрес, аби стати кращим

Ось невеликий секрет: стрес може мотивувати, якщо його правильно використовувати. Ви станете сильнішим і витривалішим, якщо зіткнетеся зі стресом віч-на-віч і подолаєте його за допомогою раціонального рішення.

6) Не знаєте, як впоратись з купою проблем? Розбийте їх на невеликі завдання!

Зазвичайви відчуваєте стрес, коли вам здається, що роботи так багато, що вам не під силу впоратися з нею. Замість того, аби відразу виконувати весь проект, розбийте його на невеликі завдання.

Почніть виконувати менш складні завдання, і ви будете просуватися вперед швидше.

7) Займайтесь спортом

Пробіжка або похід у спортзал допоможуть вам заспокоїтися. Під час занять спортом у вашому тілі збільшується концентрація ендорфінів, через що ви розслабляєтеся і почуваєте себе краще.

8) Не слухайте всіх підряд

Багато хто прислухається до кожної думки або критики. Як наслідок – суцільне засмучення. Так робити не варто.

Шукайте людей, які змушують вас вірити в себе, і прислухайтеся до їхньої думки. На інших просто не звертайте увагу.

Джерело: Medium


4 поради тим, хто має багато ідей і жодну не доводить до кінця

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.