Mate Academy Startup Studio запустила мультиканальний бізнес-месенджер Cusbo для компаній у сфері e-commerce. Він об’єднує всі канали комунікації в одному інтерфейсі та дає змогу спілкуватися з клієнтом у зручний для нього спосіб.
Спершу Cusbo задумали як продукт для ІТ-курсів Mate academy, що мав налагодити систему спілкування з великою кількістю студентів із різних країн, які до того ж користувались різними месенджерами. Коли результат задовольнив команду, Cusbo вирішили зробити публічним і представити зовнішнім клієнтам як окремий продукт.
Сервіс допомагає службам підтримки і відділам продажу пришвидшити й спростити взаємодію з клієнтами, адже комунікація з усіма клієнтами відбувається на єдиній платформі. Cusbo об’єднує всі чати компанії на сайті та в соцмережах (Facebook, Instagram, Telegram, Viber), а також дає змогу працювати зі згадками й коментарями до дописів. Месенджер підтримує push-сповіщення. Також є можливість автоматизувати процеси за допомогою чат-ботів та розумного чату, який автоматично розподіляє навантаження між командою.
Вартість передплати сервісу залежить від періодичності оплати й стартує від $29 на місяць. Щоб перевірити, чи підходить вам Cusbo, можна замовити демоверсію або скористатися безплатним 14-денним пробним періодом.
Читайте також: В Україні створили профорієнтаційний AI-бот: як скористатися
За даними Mate academy, Cusbo вже має активних клієнтів в Україні та Грузії у сегментах фешн-ритейлу, освітніх послуг, доставки їжі тощо. Зараз продукт перебуває на етапі масштабування продажу.
Шукаєте роботу?
У розділі «Вакансії» ми розміщуємо актуальні пропозиції від перевірених компаній
Переглянути
Дякуємо!
Тепер редактори знають.