Brainstack

IT продуктові
Київ
Перевірена
FOCUS ON MAIN

Brainstack — українська мультипродуктова IT-компанія, яка створює профітні бізнеси у нішах Parental Control, Wellness, AI, а також розвиває власний R&D-центр. В портфоліо компанії кросплатформні застосунки та сервіси, якими користуються мільйони людей по всьому світу.

робота, вакансії в Brainstack
icon 1
11років на ринку
icon
370+спеціалістів
icon 2
№1продукт у своїй ніші
icon 3
10+мільйонів завантажень додатків
worldwide 01 01 01
100+країн-користувачів

Ключові напрями  Brainstack

Parental Control
icon 2
Wellness Ecosystem
flag 01 01
AI
icon
R&D
icon 3

Візія компанії  стати лідером B2C, SaaS & Software розробки в Україні за трьома 
показниками:

Revenue
partner 01
Profit
top 01 01 01
Talents
team 01 01

Станом на початок 2024 року тут працюють понад 370 людей: це спеціалісти відділів розробки, маркетингу, аналітики, білінгу (проведення онлайн-платежів) та підтримки користувачів (customer care).

napryamky roboty napryamky roboty
napryamky roboty 2 1 napryamky roboty 2 1

7 причин обрати роботу в Brainstack

  • Це робота над продуктом, що є лідером у своїй ніші, у компанії з постійно зростаючим портфоліо продуктів на різних платформах та у різних напрямах. 
  • Це можливість втілювати свої ідеї та амбіції у життя. Тут не відмовлять жодній аргументованій гіпотезі та підуть назустріч вмотивованому спеціалісту.
  • Це відсутність бюрократизму, коли менеджери працюють спільно з командами та виконують радше лідерські функції, а кожен спеціаліст може впливати на процеси для досягнення результату.
  • Це кар’єрний розвиток: більшість керівників виросли всередині компанії, а багато спеціалістів переходять, наприклад, із Customer Care до департаментів Marketing, Product чи Development.
  • Це можливість навчатися в досвідчених фахівців різних напрямів (backend, frontend, paid marketing, SEO, customer care, project management, billing), які готові з задоволенням ділитися своїми знаннями.  
  • Це робота на результат, тому сюди ідеально «впишуться» спеціалісти, які готові брати на себе відповідальність і досягати цілей.
  • Попри те, що Brainstack — доволі велика продуктова компанія з певним досвідом, тут вірять, що їхня історія тільки розпочинається і цей шлях буде цікавим для кожного, хто прагне долучитися до команди. 
У Brainstack чекають на людей, які люблять технології та знають, як їх створювати. У свою чергу компанія надає комфортні умови для продуктивної роботи та подальшого розвитку.
7 prychyn obraty Brainstack scaled 7 prychyn obraty Brainstack scaled

Офіс

В компанії є офіс в Києві. Це оупенспейс з робочими місцями та простори для окремих команд, переговорні кімнати, зони відпочинку, де можна посидіти на диванах та пограти в теніс. Офіс повністю підготовлений до різних сценаріїв воєнного часу: забезпечений генераторами, екофлоу, безперебійним інтернетом. Також є приміщення, яке слугує як укриття на час повітряних тривог. 

Фішка офісу — кішка із суто айтішним ім’ям Джира (Jira — інструмент для управління проєктами в ІТ). Джира у Brainstack уже 9 років.

ofisy1 scaled ofisy1 scaled

Ще в офісі є кілька кухонь, куди щоранку завозять свіжі й різноманітні сніданки з пропозиціями як для м'ясоїдів, так і для веганів.

Зручний графік роботи

У Brainstack гібридний формат роботи з гнучким графіком, можна обирати працювати з будь-якої точки України чи світу або відвідувати комфортний офіс у Києві. Тут налаштовані на досягнення результату, а не на відповідність жорстким рамкам. Звісно, свій графік потрібно узгоджувати з командою, в якій ти безпосередньо працюєш.

HE9A8290 scaled HE9A8290 scaled

Загалом спеціалісти починають роботу в період із 8-ї до 11-ї, але все, знову ж таки, індивідуально й залежить від команди та тимліда.

grafik ta inshi umovy grafik ta inshi umovy

А от хто має власний фіксований графік, то це відділ підтримки клієнтів, який працює 24/7.

Фахівці customer care працюють позмінно, зокрема й уночі — адже клієнти компанії живуть в усіх часових поясах і потребують цілодобової підтримки. Відповідно й офіс Brainstack працює 24/7, тож приходити й іти можна в будь-який час.

 

Процеси

У Brainstack немає місця мікроменеджменту. Кожна команда може робити все що потрібно для досягнення результатів, якщо діє в межах своєї зони відповідальності. Якщо є необхідність обговорити або узгодити якесь питання з менеджментом, просто аргументуєте своє рішення, але приймати його можна цілком самостійно.

Команди працюють за OKR-методикою, яку використовують, щоб визначити цілі на квартал та надалі відстежувати їх прогрес та досягнення. Для вимірювання результатів роботи та обговорення планів компанії на наступний період щоквартально проводяться проєктні зустрічі з командами та двічі на рік загальна зустріч з СЕО компанії.

Protsesy scaled Protsesy scaled
Sytnikov Volodymyr 2
Володимир Ситніков,
СЕО
Я вважаю, що забагато зустрічей — це справжній саботаж роботи. Мені важливо, аби в нас мітинги проходили тоді, коли вони реально потрібні, й намагаюся не напружувати людей своєю присутністю зайвий раз. Але, звісно, я спілкуюся з командами за напрямами та знаю, що й де відбувається.

Про новини й зміни в компанії повідомляють в щомісячному дайджесті, а для неформального спілкування у Brainstack є корпоративний месенджер.

Соціальні проєкти компанії

У Brainstack створили внутрішній фонд «1% від винагороди» для допомоги ЗСУ, завдяки якому щомісяця покриваються потреби військових. Також є підтримка працівників компанії, які служать в ЗСУ — за ними зберігаються робоче місце, щомісячна грошова винагорода та покриваються запити на військову амуніцію.

Компанія сприяє розвитку та інтеграції дітей із синдромом Дауна в суспільство. Регулярно організовує донацію разом з «Агентами крові» та робить свій внесок в розвиток молодих талантів, які прагнуть розпочати кар'єру в IT.

Команда й атмосфера

У Brainstack зібрали команду розумних, амбітних і мотивованих на результат фахівців, які постійно розвиваються і зростають разом із компанією, цінують партнерство й допомагають одне одному.

HE9A8399 scaled HE9A8399 scaled

Серед якостей, які цінують у компанії — проактивна поведінка, відкрита комунікація та оптимізм. Тут звертаються одне до одного на «ти» і дотримуються неформального стилю спілкування. Кожен спеціаліст може звернутися до будь-кого з топменеджменту, зокрема й до СЕО, щоб поставити питання чи обговорити робочу ситуацію. 

Sytnikov Volodymyr 2
Володимир Ситніков,
СЕО
Як керівник, я допомагаю команді тримати фокус на основних проєктах, мотивую їх досягати більшого та створюю атмосферу, в якій кожен може бути почутим та втілити свої ідеї в життя. У нас будь-який спеціаліст може спитати що завгодно у колег та отримати відповідь, підтримку й розуміння.

Ще одна важлива риса команди загалом і кожного її учасника зокрема — це відповідальність і небайдужість до своєї справи. Будь-який спеціаліст може вплинути на процеси — наприклад, запропонувати ідею для поліпшення роботи, затвердити її з керівником та запустити в тест.

А ще у Brainstack підтримують ідею гендерної рівності не на словах, а на ділі — 40% керівних посад у компанії займають жінки.

Корпоративне життя

З 2022 року компанія змінила формат проведення корпоративних заходів. Тепер більшість з них сфокусовані на волонтерстві та допомозі військовим. Наприклад, благодійні аукціони та ярмарки, основна ціль яких — збір коштів на потреби армії.

11 1korporatyvne zhyttya scaled 11 1korporatyvne zhyttya scaled

Також у компанії проводять щоквартальні зустрічі для команд, творчі майстер-класи в офісі компанії та спортивні активності. У Brainstack вважають, що такі заходи важливі для морального та психологічного розвантаження колег.

Навчання й розвиток співробітників

У Brainstack уважно стежать за тим, як розвивається команда. Щороку кожен спеціаліст проходить performance review, де аналізуються його результати за рік, а колеги та керівники надають фідбек стосовно його роботи. Якщо на рев’ю з’ясовується, що людина вже переросла свою посаду, їй пропонують більшу зону відповідальності, додатковий функціонал чи вищу позицію.

У компанії розвинена культура внутрішнього зростання. 82% менеджерів виросли всередині Brainstack. Для навчання та покращення менеджерських навичок в компанії є Brainstack Leadership School. Також у кожного спеціаліста є корпоративний ліміт на зовнішнє навчання та вивчення іноземних мов і доступ до корпоративної бібліотеки знань. 

З 2023 року Brainstack став членом Lviv IT Cluster. Також компанія бере активну участь у проєкті IT Expert, в межах якого університети співпрацюють з IT-компаніями, щоб створити та модернізувати бакалаврські програми у сфері ІТ. Спеціалісти Brainstack стали менторами для Львівського національного університету ім. Івана Франка та «Львівської Політехніки».

Менторство для брейнстеківців — це трамплін для переходу на менеджерські позиції в межах компанії. Тому компанія зі свого боку створила програму заохочення до менторства.

Як потрапити в команду

Незалежно від посади, у Brainstack шукають кандидатів із високим рівнем комунікаційних навичок, гнучкості й адаптивності, готових брати на себе відповідальність. 

yak potrapyty v komandu4 scaled yak potrapyty v komandu4 scaled

Відбір кандидатів проходить у середньому в 3-4 етапи, залежно від позиції:

  • інтерв’ю з рекрутером;
  • інтерв’ю з тимлідом наймаючої команди;
  • тестове завдання, якщо передбачає позиція (наприклад, для креативних позицій чи фахівців customer care, для яких симулюють чат або листування  з клієнтом);
  • фінальна співбесіда з HR Director та СЕО.

На додачу до кількох етапів інтерв’ю при розгляді кандидатів звертаються за відгуками до попередніх роботодавців. 

Окремо варто розповісти про набір у Customer Care Department. Робота в підтримці клієнтів — це чудовий спосіб почати кар’єру в Brainstack. Фахівці цього відділу дуже швидко ростуть — стають координаторами зміни, тимлідами, менторами для новачків, а також переходять в інші департаменти. Спеціалісти з відділу Customer Care здійснили внутрішній перехід на посади: Email Marketing Manager, Creative Producer, Project Manager, Product Researcher, Product Manager, Billing Product Manager.

49 3 49 3

"У Customer Care Department ми готові брати людей без досвіду й навчати за спеціально розробленою програмою. Для кандидатів у підтримку потрібне бажання розвиватися в цьому напрямку, готовність вивчати нове, а також хороша англійська — бо з більшістю клієнтів потрібно спілкуватися англійською.

Тих, хто потрапить у команду Customer Care, чекає інтенсивна програма онбордингу: вони вивчатимуть технічну частину, інструменти, з якими працюватимуть, а також прокачуватимуть навички та культуру спілкування. Перший тренінг триває 2 тижні, але навчання на цьому не закінчується: фахівці підтримки можуть за потреби звертатися з питаннями до спеціального менеджера, у них також час від часу проходять інші тренінги тощо."

kateryna
Катерина Юрчук,
HR Director

Загалом у Brainstack дуже привітно зустрічають нових спеціалістів. Під час онбордингу кожен спеціаліст отримує welcome pack: екоторбинку, горнятко, блокнот, ручку, фірмовий стікерпак, дріп каву, стрічку на перепустку та листівку.

.

У перший робочий день новенького вітають листівкою у вигляді анкети — щоб колеги могли ближче познайомитись із новим членом сім'ї Brainstack. 

Протягом першого місяця за кожним новачком закріплюється ментор, який допомагає адаптуватися в команді. А після успішного проходження випробувального терміну, що триває три місяці, співробітник отримує ще один подарунок від компанії — брендовану футболку.

foto komandy foto komandy

Готові приєднатися до команди Brainstack? Надсилайте резюме на одну з відкритих вакансій компанії!

Поскаржитися на компанію
Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.