Сьогодні необов’язково роками чекати на підвищення — якщо ви працюєте в компанії, яка швидко розвивається, то так само швидко зростаєте разом із нею. Як за короткий час зрушити свою кар’єру на кілька сходинок уперед, розповідають співробітники ІТ-компанії Brainstack_.
Катерина Юрчук
HRD Brainstack_
Якщо порівняти початок 2020 року, коли якраз почалася пандемія, і кінець 2021 року, то можна з упевненістю сказати, що за цей час компанія суттєво виросла. Це стосується як кількості продуктів і напрямів, з якими ми працюємо, так і кількості фахівців. З 90 співробітників ми виросли на 120%, і в грудні цього року святкуємо вихід на роботу 200-го спеціаліста. Ми навіть переїхали у вдвічі більший офіс 🙂
Такому зростанню сприяє наша стратегія розвитку — ми не лише розвиваємо основний продукт, а й розробляємо нові. А ще ми відкриті й не боїмося змін, це теж впливає на потребу в наймі. Наприклад, влітку ми вирішили створювати відеоконтент для наших продуктів — так з’явилася нова команда, яка вже успішно випустила кілька серій відео.
Найбільше за цей час виріс департамент підтримки (Customer Care) — з 18 до 50 спеціалістів, виросли також департаменти маркетингу й девелопменту. Безумовно, вони ростуть і далі: у зв’язку з посиленням команди та розвитку нового напряму в ніші wellness ми продовжуємо активний найм. У департамент техпідтримки найчастіше шукаємо агентів (Technical Support Agents) та спеціалістів із продажу (Sales Agents). У відділ маркетингу — спеціалістів з контекстної реклами (РРС) та оптимізації сайтів (SEO). У департамент девелопменту — розробників PHP і тестувальників.
Стрімкий розвиток компанії передбачає і розвиток людей, які в ній працюють: 70% менеджерів компанії не наймалися зі сторони, а виросли з внутрішніх спеціалістів. Ми всіляко сприяємо кар’єрному зростанню, а також заохочуємо внутрішні переміщення співробітників. Наприклад, багато спеціалістів служби підтримки (Customer Care) знаходять нові для себе позиції в рамках компанії і надалі будують свій шлях у маркетингу, розробці або продуктовому менеджменті, що підтверджують історії наших працівників.
Три історії кар’єрного зростання в Brainstack_
Дмитро Владіміров
Product Manager Product Team (починав як Сustomer Support Agent)
Brainstack_ — моє перше місце роботи, і всі навички, які зараз маю, я отримав тут. Після закінчення університету я не захотів працювати за фахом і шукав роботу зі знанням англійської мови. Влаштувався агентом технічної підтримки, за два роки змінив три позиції всередині відділу і зрештою став відповідати за новий продукт компанії. Але про все по черзі.
Спочатку я надавав підтримку клієнтам у чатах, імейлах, телефоном. Поступово я освоївся, розібрався, як усе працює в Customer Care, і в якийсь момент мені почали спадати на думку ідеї, як зробити краще. Мій керівник помітив мою ініціативу, допоміг правильно оцінити та реалізувати мої ідеї. З часом я став менеджером команди техпідтримки, яка складалася з 15 осіб.
Коли з’явилася ідея просування нового продукту, мій керівник запропонував мені розглянути позицію продуктового менеджера. Думаю, цьому сприяло те, що я демонстрував базові навички, потрібні для нового проєкту, показував хороші результати й заслужив репутацію “can do”. На нову посаду я погодився без жодних роздумів. Адаптуватися допомагали всі, зокрема керівники відділів та СЕО компанії.
Зараз у мене немає окремої команди, але в рамках своєї зони відповідальності я ставлю задачі розробникам, маркетинг-фахівцям, дизайнерам тощо. Непряме керівництво — ще складніше 🙂 А ще поточна позиція потребує постійного розвитку, тому я завжди в пошуках нових знань — наразі це Google Analytics и Python. Навчання ніколи не закінчується.
Я планую й далі розвиватися у Brainstack_, бо тут круте й компетентне керівництво на всіх рівнях і сучасні HR-практики. А ще тому, що не бачу «стелі» для зростання. Це компанія, де можна на балконі придумати новий продукт і згодом почати на ньому заробляти. Є багато ідей, які потрібно реалізовувати. Є люди, чий досвід можна використати. І є компанія, яка піклується про те, щоб у співробітників були всі можливості для розвитку.
Руслана Семенишена
Junior System Analyst (починала як Sales Agent)
Я перейшла у Brainstack_ на позицію Sales Agent з іншої IT-компанії. Оскільки ми виробляємо власні продукти в різних сферах, це мотивує в усьому розібратись і розвиватись разом із компанією. Менеджмент завжди підтримує і допомагає зростати у своєму відділі або перейти в інший, навіть більше — може підказати, який саме напрям обрати, залежно від твоїх навичок та амбіцій.
Після року роботи в продажу, в мене з’явилося бажання детальніше вивчати продукт та працювати над його покращенням. Керівниця підтримала моє бажання розвивати продукт і допомогла з переходом у релевантний відділ: було декілька співбесід з HR-менеджером та менеджером відділу, а також тестове завдання. Повноцінному переходу також передувало 2-тижневе навчання та внутрішній тренінг.
Зараз я працюю на посаді Junior System Analyst. На старті в мої обов’язки входила популяризація одного продукту, а зараз я співпрацюю з усіма відділами в напрямі розвитку різних продуктів компанії.
У Brainstack_ працюють амбітні, мотивовані фахівці, які підтримують одне одного. А можливості зростання в компанії — необмежені. Тож я планую і далі розвиватися з компанією.
Богдан Березюк
Product Manager Mobile Team (починав як Сustomer Support Agent)
На першому курсі університету я почав шукати роботу, а оскільки вже мав досвід у підтримці, то шукав щось подібне. Натрапив на вакансію агента Customer Care в Brainstack_, пройшов скринінг і кілька співбесід та влаштувався на роботу. Моїм обов’язком було допомагати користувачам у чатах, якщо вони не могли розібратися з продуктом. У підтримці мені подобалось, я мав стабільно високі показники, але потроху розумів, що хочу рости далі.
Якось ми з HR заговорили про позицію Product Manager, я зацікавився, а за кілька місяців ця позиція відкрилась у відділі мобільної розробки. Я зробив тестове, пройшов співбесіду з керівником напряму, отримав оффер — і через пів року після працевлаштування перейшов на позицію Junior Product Manager.
Кар’єрному зростанню сприяли насамперед менеджери компанії. З одного боку це був керівник відділу мобільної розробки, який вирішив взяти до себе джуна й навчати його, а з другого — керівниця відділу підтримки, яка порекомендувала мене на цю позицію, бо бачила моє бажання рости. Я завжди шукав для себе додаткові задачі, що виходили за межі обов’язків агента підтримки. Думаю, це й вирізнило мене серед інших, коли настав час для наступного кар’єрного кроку.
Зараз я Product Manager / Lead of Mobile Development. У моєму підпорядкуванні 13 людей — аналітик, девелопери, дизайнери, PPC-спеціаліст, ASO-спеціаліст і Junior Product Manager, якого я зараз менторю. Моя задача — розвивати наші додатки й робити їх найкращими на ринку, що в нас успішно виходить.
Люди навколо мене теж постійно ростуть, і компанія це ініціює та підтримує. Наприклад, більшість менеджерів виросли зі своїх команд. А якщо ти виявляєш бажання розвиватись в іншому напрямі, тебе підтримають на кожному кроці. Велика кількість переходів відбувається з відділу підтримки, як у моєму випадку. Моя колега, Product Manager, теж до цього працювала в нас у Customer Care. З підтримки також були переходи до відділів маркетингу, проджект-менеджменту і навіть на позицію QA в команду розробників.
У Brainstack_ точно є куди зростати, тож у моїх планах розвиватися самому й розвивати свою команду. Цьому сприяє робота над новими продуктами, а також атмосфера взаємної поваги між колегами, відсутність бюрократії та мікроменеджменту.
Більше про роботу та відкриті вакансії в Brainstack_ розповідаємо тут 👉
ЧитатиЧитайте також
Не тільки оформити відпустку: 8 проблем, які може вирішити HR
Світчери в ІТ: як почати кар’єру, якщо ви працювали в інших сферах
5 професій в ІТ, де не потрібен досвід роботи
Дякуємо!
Тепер редактори знають.