Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

59% фрилансерів поки не використовують у роботі штучний інтелект: дослідження

26.07.23 Новини 2 хв читання

Німецька платформа Freelancermap провела дослідження глобального ринку фрилансу. Учасників, зокрема, запитали про головні переваги й виклики фрилансу, використання штучного інтелекту та попросили оцінити перспективи цієї форми зайнятості. Ділимося найцікавішими фактами дослідження.


У дослідженні взяли участь 3504 фрилансерів з усього світу. Вони відповіли на понад 70 запитань і поділилися своїми думками. 

Незважаючи на глобальну політичну та економічну нестабільність, 61% опитаних фрилансерів  не турбуються щодо втрати можливості забезпечувати себе на фрилансі, а 41% очікують поліпшення економічної ситуації. 66% фрилансерів сподіваються, що з розгортанням технологій штучного інтелекту вони зможуть автоматизувати певні процеси, користуватися ШІ в процесі брейнштормінгу й, відповідно, зросте продуктивність їхньої праці. Водночас 59% опитаних стверджують, що наразі не використовують ШІ у своїй діяльності. 

Найбільшими викликами у роботі фрилансера, на думку опитаних, є пошук нових проєктів (61%), коливання доходу (36%) та неоплачувана відпустка (22%). Водночас вони називають низку переваг такої форми зайнятості:

  • незалежність — 75%;
  • свобода в ухваленні рішень — 67%;
  • вільний тайм-менеджмент — 55%;
  • різноманітність завдань — 54%;
  • можливість самостійно регулювати свій дохід — 52%;
  • ремоут — 51%.

Читайте також: Як змінилися зайнятість і дохід українських фрилансерів: дослідження

Учасники опитування також назвали головні помилки, яких припускалися на старті роботи фрилансером. 64% кажуть, що встановлювали надто низьку вартість своїх послуг, а 40% не могли правильно визначити час, необхідний на виконання проєкту. 

Розповіли й про те, у які способи просувають свої послуги. Так, 76% фрилансерів використовують для цього професійні мережі, зокрема LinkedIn, 71% розміщують інформацію на фриланс-біржах, а 53% мають персональні сайти й просуваються через власні соцмережі.

Визначальним чинником, який впливає на рішення взяти проєкт, для більшості фрилансерів (77%) є погодинна ставка, яку пропонує замовник. 53% оцінюють, чи відповідає проєкт їхнім навичкам та чи стане для них професійним челенджем (49%).

Повну версію дослідження від Freelancermap можна переглянути англійською мовою за посиланням.

Фриланс не для вас?

Шукайте пропозиції роботи в офісі або в гнучкому форматі

Вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: