Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Brainstack_: «Бачимо, що кандидатів стало більше». Як ми допомагаємо компаніям?

03.03.23 Happy HR 4 хв читання

Brainstack_ — це українська мультипродуктова ІТ-компанія, яка розробляє кросплатформенні додатки та сервіси. До нас прийшла з наступним запитом: розвиток бренду роботодавця, вища позиція компанії в пошуковій видачі та як результат — пришвидшення закриття вакансій. Ми створили для Brainstack_ профіль, публікуємо вакансії, колонки працівників і статті про внутрішню кухню компанії.

Сфера: ІТ

Кількість працівників: 300+

На ринку: 10+ років

Запит: розвиток бренду роботодавця, вища позиція компанії в пошуковій видачі та як результат — пришвидшення закриття вакансій

Як це допомогло прокачати бренд роботодавця, розповідають Олена Корженко, PR/Communication manager, та Валерія Короленко, Employer Brand Manager у Brainstack_.


«Отримали дуже позитивний результат»  


Ми почали співпрацю з Happy Monday понад півтора року тому. У Brainstack_ багато відкритих вакансій: це і маркетинг, і підтримка, і технічні позиції. Щоб знаходити в команду людей, які б розділяли наші цінності та корпоративну культуру компанії, ми розробили стратегію розвитку бренду роботодавця та виокремили кілька платформ, які підходили для пошуку релевантних кандидатів. Серед них був сайт Happy Monday, і саме його ми обрали для того, щоб зробити свої перші кроки з розвитку HR-бренду.

Наш перший досвід із Happy Monday почався з того, що ми запустили профіль компанії, створили відео, розмістили вакансії, почали активно писати статті й у підсумку отримали дуже позитивний результат.


Чому вирішили робити профіль?


На нашу думку, профіль — це найбільш релевантний спосіб розкрити переваги компанії та познайомити з її корпоративною культурою майбутніх кандидатів.

З моменту створення профілю він займає в пошуковій видачі одну з найвищих позицій.

Це особливо корисно, коли компанія на шляху до побудови сильного бренду роботодавця. У такому разі одна піар-стаття нічого не вирішить, потрібна системна робота. Ми якось витратили багато часу на підготовку такої статті, а вона загубилася в потоці інформації та не принесла бажаного результату. Інша справа — профіль. Це своєрідне портфоліо компанії, яке завжди буде в перших рядках пошукової видачі за назвою. Дуже корисна штука. 

Крім того, профіль викликає більше довіри в людей, бо компанія перевірена й відкрито розповідає про себе. Також зручно, що до сторінки підв’язуються статті про компанію або колонки наших експертів, це оживляє профіль.

Ми продовжуємо вдосконалювати сторінку, бо бачимо, що вона працює.

Багато кандидатів переглядали профіль і звертали увагу, що компанія виглядає для них більш привабливо. І з відгуків ми бачимо, що кандидатів стало більше.

Також ми використовуємо профіль під час онбордингу: рекрутери відправляють посилання на нього потенційним співробітникам, щоб ті більше дізналися про компанію перед початком роботи. Це спрощує і роботу рекрутерам, і вибір для кандидатів. 

Який вигляд має профіль компанії на Happy Monday? Дивіться на прикладі профілю Brainstack_ 👉

Профіль


Про процес співпраці


Команда Happy Monday — дійсно клієнтоорієнтована. У них є індивідуальний підхід і прагнення зробити так, щоб клієнти були повністю задоволені їхньою роботою. Наприклад, коли ми отримали відео про компанію, то попросили замінити музику, бо та була занадто динамічна, і вже за кілька днів нам надали заново змонтоване відео з іншим треком. Також Happy Monday організували фотосесію для наших менеджерів і з розумінням поставились до прохань перефотографувати когось, адже не всі можуть вийти на фото з першого разу. Команда Happy Monday реагувала максимально коректно, поки всі не залишились задоволені кадрами. Окремий плюс — оперативна й коректна комунікація.

Приклади статей за участі Brainstack_

Психологічна підтримка співробітників під час війни: досвід Brainstack_

Starlink і максимальна гнучкість: як ІТ-компанії працюють під час блекаутів

Дідухи та подарунки ЗСУ: як цьогоріч компанії (не)святкують Новий рік


Кому порадили б профіль на Happy Monday?


Компаніям, які тільки починають свій шлях в ІТ-індустрії в Україні й хочуть стати частиною українського інфопростору, однозначно варто стартувати з Happy Monday.

Також співпраця з Happy Monday була б актуальною для компаній, які стрімко масштабуються і прагнуть знаходити майбутніх спеціалістів, які будуть відповідати корпоративним цінностям компанії. Їм потрібно розказувати, чим живе компанія, де вона знаходиться, який у неї офіс, які умови, яких людей вона шукає. Профіль із цим дуже допомагає, бо відразу закриває багато питань. Завдяки цьому людина ще в процесі пошуку дізнається 80% інформації про компанію та її корпоративну культуру. Це допомагає фільтрувати потенційних працівників і пришвидшує найм.

Цікавить профіль компанії на Happy Monday?

Дізнайтеся більше та приверніть увагу топових талантів до своєї компанії!

Деталі
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: