Projector: «Happy Monday приводить нам половину кандидатів». Як ми допомагаємо компаніям?

06.07.23 Happy HR 4 хв читання

Projector — це онлайн-інститут, який змінює та розвиває освітній ринок України вже 8 років, навчає креативних і технічних професій на реальних проєктах для бізнесу й держави. Тривалий час Projector розміщував у нас свої вакансії, а згодом прийшов і з запитом на створення кар’єрної сторінки. Ми опублікували для компанії профіль, продовжуємо розміщувати вакансії та разом створюємо цікавий контент для медіа.

Сфера: освіта

Кількість працівників: 150+

На ринку: 8 років

Запит Projector: розміщення вакансій та створення сторінки для взаємодії з широкою аудиторією.

Чи задоволені в Projector співпрацею, розповідають менеджерка бренд-комунікацій Тоня Чундак та HR-директорка Оксана Молочко.


«Тут є аудиторія принаймні на половину наших вакансій»


На Happy Monday ми розміщуємо вакансії вже дуже довго, років п’ять: зараз купуємо пакет вакансій, наприклад 10 штук, використовуємо та купуємо новий. Тут є аудиторія принаймні на половину наших вакансій, якщо не більше. Це переважно менеджерські позиції на кшталт менеджерів курсів, сейлзів чи проджект-менеджерів, а також креативні вакансії — копірайтер, дизайнер тощо.

Значний відсоток кандидатів, з якими ми працюємо після відгуку та яких наймаємо, приходять від Happy Monday.


Чому вирішили робити профіль?


У нас поки немає технічної можливості зробити кар’єрну сторінку безпосередньо на нашому сайті. З-поміж інших ресурсів Happy Monday приводить нам десь половину кандидатів, тож ми вирішили, що буде дуже органічно створити класну бренд-сторінку саме тут.

Профіль на Happy Monday дає нам можливість взаємодіяти з широкою аудиторією як компанія-роботодавець: тут найбільша кількість інформації про нас, наші цілі, команду, цінності та процес найму.

Класна ідея — додавати у профілі історії та коментарі членів команди. По-перше, це дає можливість людям зовні познайомитися з людьми всередині компанії. А по-друге, люди з команди теж є частиною бренду. Кожного, звісно, не покажеш, але бодай частинку — і це вже прикольно для тих, хто в нас працює.

Ми маємо справу здебільшого з вхідними кандидатами, і багато кандидатів говорять, що читали профіль на Happy Monday, апелюють до цієї інформації під час розмови про проєкт, компанію, команду. Якщо ми самі пишемо кандидатам, то серед інших ресурсів пропонуємо ознайомитися ще й зі сторінкою на Happy Monday, бо там більше інформації про команду та внутрішню кухню.

Який вигляд має профіль компанії на Happy Monday? Дивіться на прикладі Projector 👉

Профіль


Про процес співпраці


Коли результат хороший, то вже й не згадаєш, чи було щось не так 🙂 Було вдосталь підтримки, коли ми створювали сторінку: дзвінки, зустрічі, обговорення цілей. Ми прийшли зі своїм текстом, Happy Monday підправили його відповідно до структури профілю, а потім ми долучилися до фінального редагування. Це зайняло якийсь час, зате ми отримали результат, який відповідає і правилам платформи, і нашому баченню. 

Ми також взаємодіємо з редакцією медіа та час від часу разом готуємо матеріали: новини чи статті. Робимо це з огляду на власні цілі — що нам хотілося б «підсвітити», але завдяки класній особистій комунікації та розумінню тематики виходять публікації, корисні для всіх. До речі, дуже зручно, що всі матеріали, які ми готували разом або де згадується Projector, одразу підв’язуються до профілю компанії.

Матеріали за участі Projector

Projector Institute запустив безплатний базовий курс про IT-професії

Як українські бізнеси використовують штучний інтелект: дослідження

Що треба знати і вміти графічному дизайнеру. Гайд від Олександра Трегуба

Також наші матеріали з платформи перепаковуються і йдуть у соцмережі Happy Monday, наприклад у добірки з вакансіями чи новинами, тобто ми бачимо нашу присутність не лише на сайті.  


Кому порадили б профіль на Happy Monday?


Профіль дуже добре працює для компаній, які хочуть розказати про себе та свою корпоративну культуру, але які поки ще не дуже відомі на ринку. Наприклад, якщо така компанія тільки починає розвивати бренд роботодавця або в неї раптом збільшується потреба в наймі.

Профіль на Happy Monday — це можливість познайомитися з пошукачами, розказати про себе, свою культуру та привабити кандидатів.  

Це класний формат для компаній від 15 до 100 людей. Компаніям від 100 і більше людей теж буде корисно мати профіль на Happy Monday, це вже як хороший тон, але у випадку великих гравців кандидати частіше будуть приходити на кар’єрний сайт самої компанії. Про маленькі компанії не всі пошукачі підуть шукати інформацію, а коли є хороший ресурс, якому вони довіряють, тоді й тому, що написано про компанію, довірятимуть теж.

Цікавить профіль компанії на Happy Monday?

Дізнайтеся більше та приверніть увагу топових талантів до своєї компанії!

Деталі
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: