Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Корпоративне навчання: чому важливе в будь-якій компанії та як його організувати?

22.11.23 Happy HR 18 хв читання

У наш час диджитал-спеціалістам потрібно постійно вдосконалювати свої навички й опановувати нові знання. Адже ринок праці невпинно змінюється, і той, хто стоїть на місці, швидко залишається позаду тих, хто розвивається. Компанії ж своєю чергою зацікавлені у розвитку співробітників, бо чим вони кваліфікованіші, тим більше користі приносять бізнесу. Тому все більшої популярності набирає корпоративне навчання.

Розпитали роботодавців, як вони організовують навчання персоналу та які переваги вбачають в цьому для себе.


Що таке корпоративне навчання


Це навчання, яке компанія організовує для своїх працівників. Зазвичай воно спрямоване на розвиток хард та софт скілів, які знадобляться спеціалістові при безпосередньому виконанні посадових обов’язків. Однак це також можуть бути не пов’язані з професійною діяльністю освітні активності, що сприятимуть загальному розвитку й ерудованості людини.

Формати корпоративного навчання можуть бути дуже різноманітними: від лекцій та тренінгів до тривалих програм і курсів, від відвідування тематичних конференцій до обміну досвідом в межах команди, від доступу до навчальних матеріалів для самостійного опрацювання до індивідуальних занять з ментором. Кожна компанія обирає той вид навчальних заходів, який найкраще пасуватиме до цілей навчання.


Переваги корпоративного навчання


Для компаній

👉 Розвиток бренду роботодавця. Наявність корпоративних навчальних заходів може бути вагомим аргументом для спеціаліста при виборі роботодавця. Кандидати охочіше обирають компанії, які вкладають час та кошти в розвиток своїх співробітників. Також корпоративне навчання допомагає підвищити лояльність уже наявних співробітників та спонукати тих, хто вирішив піти з компанії, залишитися адвокатами бренду.

👉 Підвищення продуктивності співробітників. Працівники, які вдосконалять свої навички й знання шляхом корпоративного навчання, зможуть показувати кращі результати та приносити більше користі компанії. 

👉 Зменшення плинності кадрів. Освітні програми, спрямовані на підвищення кваліфікації спеціалістів, допомагають закривати багато керівних позицій шляхом внутрішнього найму. Тобто, коли люди відчувають, що їхній досвід дозволяє перейти на вищий професійний рівень, вони не йдуть шукати більш сеньйорну посаду деінде, а займають відповідну позицію в структурі компанії. 

👉 Командотворчий ефект. Відвідування спільних лекцій, тренінгів чи майстер-класів сприяє згуртуванню колективу. Адже люди отримують додаткову можливість поспілкуватися поза межами роботи, а опісля — обмінятися враженнями про навчання, допомогти одне одному з виконанням завдань від тренера тощо. 

👉 Можливість враховувати потреби компанії. Організовуючи корпоративне навчання, роботодавець самостійно обирає тематику та експертів. А якщо необхідного освітнього продукту не існує на ринку, то компанія може замовити його розробку для себе під ключ. Також зазвичай таке навчання підлаштовується під графік співробітників, а не навпаки.


Для співробітників

👍 Професійний розвиток. Це найбільш очевидний та вагомий плюс, адже коли роботодавець сам турбується про прокачування знань, умінь та навичок працівників, це дуже сильно спрощує життя та підвищує мотивацію до роботи.

👍 Перспективи кар’єрного зростання. Якщо роботодавець організовує навчання співробітників, то він безперечно зацікавлений у тому, щоб спеціалісти зростали в межах компаній, розширювали свої повноваження та з часом займали керівні посади. Але навіть якщо людина захоче змінити компанію, здобуті знання й навички нікуди не подінуться, і вона зможе претендувати на вищі посади та більшу зарплату в іншому місці.

👍 Відчуття потрібності. Завдяки корпоративному навчанню працівник розуміє, що компанія його цінує, вірить у його здібності та готова вкладати кошти в його розвиток. 

👍 Запобігання вигорання. Часто вигорання викликає відчуття, що ви застрягли на одному місці, виконуєте рутинні завдання й не бачите перспектив для покращення свого професійного становища. А можливість повсякчас вивчати щось нове та розширювати набір професійних навичок може стати непоганою профілактикою вигорання.


Види навчальних заходів для персоналу: приклади від компаній


Власний університет

Деякі компанії підходять до організації корпоративного навчання дуже ґрунтовно й організовують свій внутрішній університет. Такий університет має Sigma Software —  глобальна мультинаціональна ІТ-консалтингова компанія.

Sigma Software University має три напрями діяльності: співпраця з університетами (кемпи, інтернатури та інші можливості для студентів та викладачів), комерційні курси (можливості для ІТ-початківців, світчерів та експертів різного рівня) та внутрішнє навчання (безпосередньо для спеціалістів Sigma Software).

Співробітникам компанії доступні різноманітні програми, спрямовані як на підвищення їх кваліфікації, так і на розширення експертизи, якщо є потреба у клієнта чи бажання перекваліфікуватись у самого співробітника. Окрім того, для всіх масових позицій розроблена Skill Grade Matrix і для кожної навички є відповідні Continuous Education програми.

Всього спеціалісти мають доступ до понад 80 внутрішніх курсів, спрямованих на розвиток хард і софт скілів, управлінських навичок та вивчення англійської. Навчання може бути різного формату: в групах з тренером, самостійне на онлайн-платформі, де усі охочі можуть пройти курси експертів-практиків, або змішане, коли студенти самостійно опановують теоретичний матеріал за допомогою інтерактивного онлайн-курсу, а на групових практичних заняттях обговорюють кейси й діляться досвідом. Навчання на внутрішніх тренінгах у Sigma Software безкоштовне для всіх співробітників.

Sigma Software University твориться великою командою, яка складається із 20+ L&D спеціалістів. Кожен напрям своєю чергою має Program Manager-ів та відповідні команди, які ним опікуються. Більшість викладачів університету — співробітники компанії, які прагнуть ділитись знаннями з менш досвідченими колегами. Для цього в компанії діє програма Trainers club, учасниками якої можуть стати спеціалісти, що хочуть стати тренерами. Якщо ж внутрішньої експертизи не вистачає, тоді залучають зовнішніх тренерів. Після завершення кожного курсу команда L&D збирає фідбеки від учасників та вносить відповідні зміни до програми навчання. Згодом внутрішні тренінги можуть пропонувати B2B та B2C клієнтам.

Результативність навчання вимірюється тим, чи розвинули студенти необхідні навички, чи змогли просунутися кар’єрною драбиною, чи отримали призначення на бажаний проєкт тощо.

Як працюється в Sigma Software — читайте в профілі компанії 👉

Читати


Підвищення кваліфікації

Міжнародна аудиторська, податкова та консалтингова фірма Mazars приділяє багато уваги підвищенню професійної кваліфікації власних спеціалістів. Компанія сприяє проходженню співробітниками  зовнішнього спеціалізованого навчання, зокрема ACCA для аудиторів, CAP, DipIFR для бухгалтерів. Ці навчальні програми розвивають фінансові та бізнес-навички, які є надзвичайно цінними й важливими для сучасного управління фірмами, створення стійкої економіки та забезпечення процвітання компанії.

Щоб податися на ACCA, потрібно мати диплом бакалавра, досвід роботи на позиції junior понад один рік та пройти випробувальний термін у компанії. На CAP можуть подаватися спеціалісти з досвідом роботи в аудиті понад три роки. Працівник сам оформлює заявку на навчання, а фірма оплачує підготовчі курси, необхідні матеріали та власне екзамен. Також співробітникові надають оплачувану відпустку на період підготовки та здачі іспиту.

Отримання сертифікації позитивно впливає на професійний розвиток фахівців, адже сприяє підвищенню кваліфікації та враховується під час річної оцінки результатів роботи спеціалістів.

Як працюється в Mazars — читайте в профілі компанії 👉

Читати


Покращення soft скілів

Для тих співробітників, хто хоче розвивати мʼякі навички та ефективно використовувати їх у кар’єрі та особистому житті, в українській кофаундинговій компанії Genesis організовують Soft Skills School. Вона складається з 15 основних лекцій на теми саморозвитку, взаємодії з оточенням та комунікації, містить практикуми, нетворкінги та індивідуальні завдання. Останні здебільшого пов’язані з особистими цілями, наприклад, скласти план особистого розвитку, сформувати конкретні цілі, обрати пріоритети тощо.

Окремо є ряд програм для менеджерів компанії, які хочуть отримати теоретичні знання про процеси менеджменту (Leadership Online Course та Hiring Managers Intensive). А також навчання для ком’юніті менеджерів, у межах якого керівники команд, напрямів і процесів проводять зустрічі для обміну знаннями, досвідом та експертизою.

Окрім цього, розвивати мʼякі навички генезійцям допомагають Genesis Talks — відкриті лекції на загальні теми бізнесу. Додатково всі спеціалісти мають постійний доступ до онлайн-навчання на Educational Platform, де зберігаються записи проведених зустрічей та лекцій, презентації й додаткові матеріали.

Як працюється в Genesis — читайте в профілі компанії 👉

Читати


Навчання для менеджерів

У компанії ОККО вважають, що люди — їхня головна цінність, тому компанія докладає значних зусиль для розвитку співробітників у межах компанії, зокрема допомагає їм зростати до менеджерських позицій. Для працівників АЗК діють програми «Кар’єрний ліфт» — для навчання кандидатів на посаду менеджера АЗК, та «Академія супервайзера» — для тих, хто прагне стати супервайзером мережі.

Мета програми «Кар’єрний ліфт» — допомогти амбітним операторам і товарознавцям, які хочуть стати керівниками АЗК, реалізувати свій потенціал. Відібрані кандидати проходять тримісячну управлінську підготовку: отримують необхідні знання та навички у форматі курсів, тренінгів, наставництва. По завершенню програми учасники готують випускний проєкт — презентують колегам свої ідеї з покращення умов та підвищення ефективності роботи АЗК. Фіналісти програми входять до кадрового резерву і можуть зайняти управлінські посади. Програма діє з 2016 року, на сьогодні вже понад 200 її випускників стали керівниками.

Досягнувши позиції менеджера АЗК, співробітники можуть зростати кар’єрно й далі. Цього року в ОККО додали нову програму «Академія супервайзера», в рамках якої 39 учасників проходили навчання від топменеджменту компанії, ділилися управлінським досвідом та досліджували нові тенденції ринку. Ще до завершення програми 10 учасників стали супервайзерами.

Багато цікавих та корисних програм існує також і для співробітників офісу. Це і курси англійської, і дистанційне навчання та бізнес-ігри, що дозволяють моделювати ситуації та розвивати свої навички. Цього року 35 керівників відділів взяли участь у навчальній програмі «People Management». Вона розвиває управлінський потенціал та навички, що відповідають лідерським компетенціям ОККО. Учасники мали заняття з тем: управління часом, ефективна комунікація, емоційний інтелект, прийняття рішень, розвиток працівників.

Також для управлінців ОККО діє телеграм-спільнота «Управлінська майстерня». Вона з’явилася з початком повномасштабного вторгнення і мала на мені проінформувати керівників про особливості роботи у складних життєвих ситуаціях, підтримати внутрішній ресурс співробітників. Проте з часом у компанії помітили, що серед керівників збільшився запит не лише на емоційну та психологічну підтримку, але й на розвиток управлінських навичок. Тому зараз у спільноті досліджують процес адаптації співробітників, надання зворотного зв’язку, управління пріоритетами. Особливістю майстерні є те, що своїм досвідом і практичними порадами у форматі відеоінтерв’ю чи подкастів діляться керівники різних підрозділів.

Як працюється в ОККО — читайте в профілі компанії 👉

Читати


Навчання нових співробітників та менторство

В продуктовій ІТ-компанії Readdle розробляють комплексний онбординг-план, який передбачає обов’язковий супровід ментора для всіх співробітників, незалежно від їх рівня сеньйорності. Ментор допомагає новому співробітнику якнайшвидше адаптуватись в компанії та набути необхідних знань і досвіду для досягнення бажаних результатів у новій ролі. Окрім цього, кожен ментор — це амбасадор компанії, який допомагає краще зрозуміти її культуру, принципи й цінності. А також баді, що створює для нового рідлівця атмосферу відкритого діалогу, допомоги й підтримки.

Ментором може стати будь-хто в команді, хто виконує схожі обов’язки або має необхідні компетенції та знання, аби допомогти новому співробітнику швидко інтегруватись. Навичку менторства розвивають у всіх рідлівців, це є частиною корпоративної культури компанії.

Серед переваг менторства у Readdle відзначають:

  • оптимізацію часу і завантаженості менеджерів під час онбордингу, адже ментор забирає на себе значну кількість зустрічей, зворотного зв’язку, відповідей на питання тощо;
  • успішний онбординг та швидку інтеграцію новачка у робочий процес;
  • з ментором новий співробітник краще розуміє культуру компанії, одразу знає, як правильно вибудувати стосунки з колегами й швидко налагодити конект з командою; 
  • розвиток лідерських компетенцій та комунікаційних навичок у співробітників, що стають менторами.

Як працюється в Readdle — читайте в профілі компанії 👉

Читати

У Sigma Software ментори — це більш досвідчені колеги, які виявили бажання ділитися досвідом та виховувати нові таланти. Наставник разом із менті вибудовують план взаємодії згідно з індивідуальним планом розвитку (roadmap) молодшого спеціаліста та відстежують прогрес. Консультування можливе як з софт, так і хард навичок. Ментор не обов’язково має бути з того ж департаменту, що і його менті, важливо, щоб у нього була достатня експертиза. Ментори можуть змінюватись впродовж карʼєрної мандрівки залежно від пріоритетів та напрямків розвитку спеціаліста у той чи інший період. 

У компанії приділяють велику увагу вихованню менторів, організовують для них курси та програми. Щоб стати ментором, достатньо сказати про це бажання своєму HR-менеджеру, і він допоможе вибудувати шлях до менторства. Початківці у цьому напрямку проходять базовий курс на навчальній платформі в будь-який час. Ментори-практики з гарним рівнем мають змогу долучатись до курсу у змішаному форматі, де, окрім теорії, є також практичні воркшопи.


Корпоративні ресурси для саморозвитку

IT-компанія Boosta має власну Learning Management System, на якій можна знайти різні корисні інструменти для саморозвитку, зокрема:

  • корпоративну бібліотеку, книжки в якій погруповані за різними напрямами (менеджмент, маркетинг тощо);
  • власні навчальні курси: декілька ґрунтовних програм з розвитку менеджерів, велику кількість професійних онбордингів й десятки курсів з розвитку корпоративних компетенцій;
  • інсайти та рекомендації від колег — у Boosta дуже поширений шеринг експертизи, тому після проходження будь-якого навчання люди діляться своїми роздумами й нотатками з іншими членами команди, проводять вебінари. Ця інформація також накопичується у внутрішній системі.

Кожен бустівець може подати запит на поповнення бібліотеки, якщо обрана книга допоможе йому в професійному розвитку. Але за регулярне оновлення бібліотеки відповідають L&D фахівці, які надихаються актуальними викликами або рекомендаціями менеджерів. Нові видання додаються щомісяця, й усі оновлення анонсуються в L&D Digest, який раз на місяць приходить на пошту усім фахівцям.

Як працюється в Boosta — читайте в профілі компанії 👉

Читати


Внутрішня експертиза

Часто компанії не запрошують експертів та викладачів ззовні, а закривають освітні потреби власними силами: залучають до розробки навчальних програм, проведення лекцій та організації інших активностей досвідчених співробітників. Так у Genesis практикують peer-to-peer навчання (метод «рівний — рівному», коли навичками одне з одним діляться колеги).

Навчання в компанії відбувається у двох напрямах: 

  • профільне — коли Tech і Non-tech спеціалісти поглиблюють професійні навички;
  • непрофільне — коли співробітники розвивають мʼякі навички, а також поглиблюють знання в менеджменті та бізнесі. 

Так спеціаліст будь-якої професії та ґрейду може вибрати необхідний напрям навчання.

У Genesis є ряд авторських курсів, що допомагають поглибити професійні знання. Наприклад, для продуктових менеджерів, які хочуть структурувати свої теоретичні знання за спеціальністю, існує Internal Product School. Це програма, створена спільно з CPO різних проєктів компанії, що охоплює 13 лекцій та практичних завдань. Усі матеріали та кейси побудовані на реальному досвіді різних команд, що дозволяє розширити світогляд спеціалістів та познайомити їх з особливостями роботи продуктового менеджера. Схожа програма, заснована на реальному досвіді генезійців, є також для Manual та General QA.

Великою частиною профільного навчання є обмін досвідом у професійних спільнотах — у Genesis діють 13 комʼюніті для технічних і нетехнічних спеціалістів.


Зовнішнє навчання

Багато компаній у рамках корпоративного навчання дозволяють співробітникам проходити різноманітні зовнішні освітні програми та курси. Наприклад, у компанії Cpamatica діє система розвитку співробітників Growth Review, в рамках якої проводять оцінку компетенцій та визначають план індивідуального розвитку. Орієнтуючись на цей план, співробітник може самостійно обрати відповідне внутрішнє або зовнішнє навчання, спрямоване на розвиток необхідних хард або софт скілів. Керівник може порекомендувати пройти те чи інше навчання, але фінальне рішення приймає співробітник. Обов’язкова умова — навчання має бути пов’язане безпосередньо з професійними обов’язками.

В компанії зазначають, що останні два роки більшість запитів на навчання стосується софт скілів, адже це фундамент для професійного росту та розвитку карʼєри. Найчастіше спеціалісти приходять до Cpamatica на джуніор-позиції, а вже всередині команди отримують сильну технічну експертизу і підтягують свої харди. Нещодавно в компанію прийшов SEO-спеціаліст рівня джуніор. Щоб стати мідлом, йому потрібно було підтягнути навички, пов’язані з його безпосередньою діяльністю. Він пішов на курс по SEO і вже за кілька кварталів показав набагато кращий результат, ніж на початку роботи.

Як працюється в Cpamatica — читайте в профілі компанії 👉

Читати


Корпоративна англійська

Навчання англійської мови у Mazars відбувається за бажанням працівників. Фірма співпрацює з компанією L&D рішень, яка допомагає з організацією корпоративної англійської. Перед початком занять серед всіх охочих проводиться тестування для визначення рівня володіння мовою, за результатами якого формуються групи різних рівнів (максимум шість осіб в одній групі).

Передбачено два заняття на тиждень. Графік навчання узгоджується індивідуально всередині кожної групи. Уроки можуть проходити як у робочі, так і в позаробочі години — все залежить від того, який час доби та день тижня буде комфортним для всіх учасників.

Mazars постійно на зв’язку з акаунт-менеджером компанії-партнера і систематично відстежує прогрес працівників. Регулярний моніторинг результатів з боку викладачів стимулює співробітників покращувати свій поточний рівень знань та переходити на нову сходинку у вивченні іноземної мови.

У Boosta вивчення англійської не є обов’язковим, але ця опція доступна всім співробітникам, а HR-команда та викладачі роблять все можливе для популяризації вивчення іноземної мови. Коли людина починає вивчати англійську, тут докладають всіх зусиль для підтримки її мотивації та натхнення «не здатися». Викладачі регулярно надають фідбек щодо прогресу та стежать за тим, щоб навчання було викличним, але не занадто складним. Тому його проходять 50% фахівців компанії з середнім показником відвідуваності 80%. 

Для вивчення англійської у Boosta є:

  • заняття у групах до шести осіб; 
  • спікінг клаби;
  • внутрішній розважально-навчальний канал у Slack, де викладачі періодично публікують корисну інформацію, проводять цікаві квізи тощо.

Основні групові заняття відбуваються двічі на тиждень. У них беруть участь люди з різних команд, але з однаковим рівнем англійської. Проте також є команди, які вивчають професійну англійську з «нахилом» на їхню діяльність, наприклад, є група, де навчаються лише дизайнери чи HR-фахівці. Тож це дозволяє деяким людям вивчати англійську чотири рази на тиждень в різних групах. Щоп’ятниці проводять спікінг клаби, переважно з нейтів спікерами. Після анонсу теми та викладача усі охочі можуть зареєструватися на клуб.

У компанії є чотири штатні викладачі. У Boosta вважають, що перевага штатних викладачів у тому, що вони не лише проводять заняття, а й самостійно розбудовують навчальний процес, постійно комунікують з фахівцями та впливають на розвиток культури корпоративного навчання. Але для більш гнучкого реагування на запити бустівців та швидкого запуску нових груп, компанія співпрацює ще з двома школами англійської.


Компенсація корпоративного навчання


Кожна компанія обирає власний підхід до компенсації корпоративної освіти для співробітників. Дехто покриває повністю всю вартість, але натомість ставить певні умови. Наприклад, у Genesis корпоративне навчання співробітників повністю безкоштовне. Але перед цим потрібно написати мотиваційний лист, отримати рекомендацію від свого HR-менеджера, керівника. В окремих випадках, співробітник може потрапити на програму після завершення випробувального терміну.

В інших компаніях вважають, що якщо людина буде оплачувати хоча б невелику частину корпоративних курсів, то вона матиме більшу мотивацію до навчання, тому розділяють суму зі співробітником. Так, Cpamatica покриває 70% від суми профільного навчання та вивчення мов. А у Sigma Software навчання на внутрішніх тренінгах безкоштовне, а покриття затрат на зовнішні курси розглядається індивідуально в залежності від бізнес-потреби.

Часто компанія покриває витрати на навчання повністю або частково в залежності від його релевантності робочим завданням, зокрема так роблять у Readdle. А от у Boosta все залежить від того, хто ініціює навчання: компанія компенсує 100% вартості освітньої послуги, якщо це ініціатива тимліда, або 80%, якщо це ініціатива самого спеціаліста. У Mazars повністю оплачують спеціалізоване навчання, складання іспитів та членські внески у професійні асоціації, а вивчення іноземної мови покривають на 50%. 


Як організувати корпоративне навчання


Поради від Cpamatica

  1. Визначте болі та запити співробітників, а також цілі навчання для бізнесу. 
  2. Заручіться підтримкою лідерів команд для подальшого піару навчання і збору фідбеку від співробітників. 
  3. Проведіть ретельний рісьорч по підрядниках, протестуйте їх, оберіть найкращих і масштабуйте навчання, яке дає результат. 
  4. Дотримуйтеся підходу: Plan-Do-Check-Act Cycle. Плануйте, тестуйте, перевіряйте, імплементуйте — і так по колу. 
  5. Регулярно збирайте фідбек та покращуйте навчання.


Поради від Boosta

  1. Ніхто нікого не може навчити. Можна тільки навчитись. Тож, якщо хочете, аби навчання призводило до глибоких змін, зробіть тих, хто навчається, своїми партнерами, завжди залишайте їм простір для розбудови власного шляху розвитку, будьте уважні до їхніх відчуттів та святкуйте їхній прогрес та перемоги. 
  2. Найґрунтовніша освіта — завжди про систему знань, де одне спирається на інше й повʼязано з багатьма речами. 
  3. Хороше навчання, як і хороший менеджмент — це про баланс виклику й підтримки. Важливо, щоб людина, яка навчається, ставила собі цілі, які лякають масштабом, але водночас надихають, щоб до цих цілей хотілося крокувати й поруч було середовище та ресурси, які допоможуть подолати цей шлях.


Поради від Genesis

  1. Дотримуйтеся принципу lifelong learning: створюйте для співробітників навчальне середовище, де вони зможуть навчатись і розвиватись упродовж усього періоду роботи в компанії. 
  2. Забезпечте рівні освітні можливості для всіх співробітників: потурбуйтеся, щоб ті, хто працює віддалено, могли долучитися до всіх видів навчання на рівні з тими, хто працює офлайн в офісі.
  3. Експериментуйте з форматами: робіть гібридні нетворкінги та івенти-знайомства, влаштовуйте спільні перегляди фільмів, освітні ігри, челенджі, розіграші тощо.
  4. Чітко окреслюйте план освітнього процесу для кожного співробітника: створюйте дорожні карти навчання, діліться новинами з командами тощо. Це дає людям повноцінне розуміння того, що буде далі, а також можливість планувати свій час і дії.
  5. Перегляньте тривалість занять: замість двох годин, учасники корпоративних програм від Genesis займаються годину-півтори. Нині ми всі живемо у величезному потоці інформації та в стані стресу, тому і загальна втомлюваність більша, і концентрація уваги дещо нижча. Це треба враховувати, щоб навчання приносило максимальну користь.


Поради від Sigma Software

  1. Дослідіть потреби споживачів вашого навчального контенту: проведіть опитування серед керівників департаментів і співробітників та розробіть таке навчання, що відповідатиме запитам обох сторін. 
  2.  Відстежуйте ефективність, аналізуйте, робіть висновки та адаптуйтесь.
  3. Здійснюйте навчання у різних форматах та залучайте різні органи сприйняття, щоб охопити усі групи людей. 
  4. Стежте за глобальними трендами у навчанні. Наприклад, останнім часом набирає популярності micro learning, або швидке навчання, коли людина отримує концентровану інформацію з теми, яка її цікавить, у короткі терміни. 

Організація корпоративного навчання потребує вкладання багатьох ресурсів: часу, коштів, експертизи. Але це той напрям розвитку бізнесу, який вартий усіх зусиль.

Шукаєте роботу?

У нас на сайті багато вакансій від крутих українських та міжнародних компаній 👉

Вакансії

Читайте також

5 порад, як провалити запуск корпоративного онлайн-навчання

Як взяти максимум від участі в конференції: поради бізнес-аналітика ІТ-команди NIX

Як використовувати мозок на повну: 6 ключів до навчання без меж

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: