Агенція Promodo проаналізувала гугл-запити українців, щоб з’ясували, чи зменшилась за останні роки частота запитів російською мовою. Дослідження порівнює запити користувачів за період 2021-2023 рр. Розповідаємо, як вони змінилися.
Як проводили дослідження
Для дослідження проаналізували пошукові запити за 8 категоріями: електроніка, новини, медицина, косметика, спорт, алкоголь, зоотовари, дитячі товари.
Автори дослідження зібрали велику кількість нішевих запитів, відсіяли запити з однаковим написанням українською та російською мовами та порівняли частотність українськомовних та російськомовних пошукових запитів за останні кілька років.
Які показники отримали
Якщо у 2021-му пошукових запитів українською було 15-19% із загального обсягу, то наразі їх кількість збільшилась і становить 26%.
Наприклад, частотність пошуку за словом «новости» за останній рік зменшилась. Натомість користувачі почали частіше робити запит саме українською мовою.
У категорії «Медицина» все ще переважають запити російською, проте їх частотність зменшилась за останні роки з 80% до 74%.
Підсумовуючи, у Promodo порекомендували власникам сайтів мати українськомовну версію сайту, яка буде завантажуватися за замовчуванням.
Більше про результати дослідження читайте за посиланням.
Шукаєте роботу?
Перегляньте пропозиції від роботодавців у своїй сфері
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.