За нашою сезонною традицією пробіглися сайтами українських видавництв, щоб зібрати для вас нон-фікшн новинки. Фокус, як завжди, — на книжки для саморозвитку, кар’єри та підвищення ерудиції, хоч це й далеко не вичерпний список усього, чим радують нас українські видавці.
Радимо не обмежуватись новинками й ознайомитися з нашою добіркою книжок про повномасштабну війну в Україні 👉
ДобіркаМи так відчайдушно намагаємося бути розважливими й відповідальними дорослими, що обмінюємо свій потяг до пригод, цікавість і творчість на те, що здається нам безпечним і надійним майбутнім. Але Еш Амбридж вважає, що, ідучи за своїми найризикованішими ідеями, ми здатні зробити набагато більше. Ця книжка про те, як будь-які знання, якими ви володієте, перетворити на роботу мрії, чому не варто починати з малого та як позбутися синдрому самозванця в усіх його проявах.
Чи можна підготуватися до кризи? Як захистити репутацію компанії? Чи можна відновитися після подій, які загрожують самому існуванню бізнесу? Консультантка в галузі кризових комунікацій Аманда Коулман ділиться порадами, результатами досліджень і великою кількістю конкретних прикладів, які стануть у пригоді професійним комунікаторам до настання кризи та на будь-якому її етапі.
Книжка мандрівника й письменника Максима Беспалова — це химерне поєднання реальних і вигаданих історій, що вибагливо переплітаються та складають єдиний візерунок, історію, що починається з першого кроку на шляху святого Якова — паломницької мережі доріг, які ведуть до мощей апостола Якова в Португалії. На цій дорозі кожен щось шукає, проте шукає щось своє, особливе. Чи особливу. Чи особливого. І дехто справді знаходить.
Наша колишня (але від того не менш улюблена) колега Анна Гріньова у 2019 році теж здійснила мандрівку шляхом святого Якова і написала про свій досвід. Вийшло дуже цікаво!
ЧитатиУ цій книжці консультантка й фасилітаторка Діна Волинець розповідає, як, додавши до класичного проєктного менеджменту кілька кроків, можна залишатися фанатом планування і стратегування, але при цьому не вигорати й не витрачати час на те, що для вас не важливо.
Ґреґ Гоффман — ексдиректор з маркетингу Nike, який сформував унікальний голос бренду Nike і перетворив звичайних споживачів на його прихильників. Запрошуючи читачів за лаштунки компанії, він дає уроки зі створення потужного бренду, який полюблять люди, а ще навчає, як мотивувати команду працювати креативно. Свій метод роботи він називає «дизайн емоцій». І його головні секрети розкриває у цій книжці.
Щодня розумні й талановиті люди припускаються помилок лише тому, що розв’язують не ті проблеми. Експерт у галузі розв’язання проблем Томас Веделл-Веделлсборґ певен: цього можна уникнути, якщо освоїти рефреймінг — уміння переформулювати проблеми, ставлячи правильні запитання на етапі планування. Тоді ухвалені рішення будуть ефективними, ідеї — креативними, а ризики — мінімальними.
Фотограф Майк Кус розповість, як знімати якісні світлини, користуючись лише телефонною камерою. Книжка охоплює такі теми, як композиція, світло, макрофотографія, нічна фотографія, об’єктиви, сторітелінг та обробка знімків. Автор детально описує техніки та цікаві прийоми, проілюструвавши все це власними знімками. Ці знання здатні вивести ваші повсякденні фотографії на новий рівень професійності.
Провідні практики Стефані Окерман та Саймон Рейндл у своїй книжці пропонують зосередитися на перевірених підходах Scrum, щоб допомогти читачам повернутися до його первинних принципів і застосовувати Scrum із професіоналізмом, необхідним для досягнення його трансформаційного потенціалу.
Бізнес-консультант і письменник Деніел Койл дослідив взаємодію в різних групах і дізнався секрети найуспішніших культур світу. З’ясував, чому розум переоцінюють, а навчальну силу помилки — недооцінюють. А ще — розгледів, як лідери найефективніших культур не тільки досягають вершин, а й утримуються там.
Мел Роббінс, фахівчиня в галузі особистісного розвитку та трансформації, розкриває секрети миттєвої самомотивації, які допоможуть вам навчитися контролювати своє життя і стати щасливим. Завдяки порадам авторки ви сфокусуєтесь на власних досягненнях, навчитеся підтримувати себе й почнете примножувати свої успіхи, адже тепер у вашому розпорядженні буде дієвий інструмент, що змінить ваше ставлення до життя, мислення і поведінку.
Комунікаційниця Вікторія Берещак докладно інформує, як самотужки розробити комунікаційну стратегію та втілити її в життя незалежно від ніші й наявності чи відсутності бюджету на просування. Ціла низка корисних і зрозумілих схем, таблиць, інформативних практичних порад та професійних секретів, якими щедро ділиться авторка, вам у поміч. Книжка поки доступна в електронному форматі.
Психотерапевтка Ґаліт Атлас поєднала власний досвід, історії своїх пацієнтів і основи психоаналізу, щоб продемонструвати, як наші сьогоднішні страхи й проблеми пов’язані з емоційним спадком батьків, бабусь і дідусів. Написана доступно та з глибоким співчуттям, ця книжка проникає у найпотаємніші закутки людської психології і допомагає віднайти шлях до зцілення.
Статистик Девід Шпігельгальтер знайомить читачів з основними принципами, які необхідні для вилучення знань із даних. Він показує, як статистика може допомогти нам визначити найщасливішого пасажира «Титаніка», чи можна було раніше спіймати серійного вбивцю Гарольда Шіпмана, скільки дерев на планеті, чому в старих великі вуха та що ще можна зробити лише за допомогою статистичної науки.
У своїй книжці політолог-міжнародник Максим Яковлєв досліджує найрізноманітніші теорії змов та пояснює, як конспірологи бачать світ і за допомогою яких інструментів складають свої змовницькі мозаїки. За допомогою вправ і низки опитувань ви зможете перевірити, чи схильні самі вірити у змовницькі теорії, та зрозумієте, як сконструювати власну.
Автори книжки, Білл Джордж та Пітер Сімс, розпитали аж 125 найвидатніших лідерів, керівників та засновників найвідоміших корпорацій про те, яким був їхній шлях до Олімпу і як вони змогли перетворити свої падіння на злети. Адже винятково лідер знає, як перетворити помилки та факапи на міцний фундамент свого карколомного успіху.
Як побудувати бізнес на творчості в українських реаліях? Як заробляти на своїй креативності? Олександра Фідкевич, директорка проєкту «Євген Клопотенко», має у цьому успішний досвід і написала про це книжку. Це покрокова інструкція, з чого починати розвиток власної справи чи як стати професійним продюсером і заробляти на творчості.
Чому в однакових умовах хтось живе нудно та вважає себе посередністю, а хтось — постійно вдосконалюється і завжди досягає бажаного? Як самому створити для себе таке життя, про яке мрієш? Книжка Бодо Шефера надихає не здаватися, працювати над собою і не боятися помилок, щодня самому малювати картину свого життя. Бо життя надто коротке, щоб бути ніким, тож краще бути переможцем.
У своїй книжці експерт у сфері гнучкої розробки Пітер Конінг надає безцінний управлінський штурвал для Agile-лідерів та їхніх команд. Він пропонує комплексний набір інструментів для постійного вдосконалення робочого середовища, зокрема структур, показників, методів проведення зустрічей тощо для створення успішних команд, які розробляють революційні продукти та послуги.
Це книжка про історію книжок — винахід перших людських цивілізацій. Щоб набути сучасного і зрозумілого нам вигляду, книжка мусила пройти шлях довжиною в кілька тисячоліть. Від глиняних табличок до першого друкарського верстата — Ірене Вальєхо, докторка класичної філології та письменниця, занурює читачів у мандри від давніх цивілізацій до сьогоднішніх часів.
Проаналізувавши показники 1500 компаній, Кей Райт окреслив п’ять ключових складових бренду-взірця, улюбленця мільйонів. Книжка допоможе побудувати комунікацію, яка стане віральною, резонуватиме з суспільною думкою та створить правильний настрій. До вашого бренду захочеться повертатися знову і знову.
Ця книжка розповідає, як навчитися впевнено розмовляти будь-якою мовою. Вона пропонує методи навчання, які можна легко втілити в повсякденному житті, використовуючи доступні ресурси. Незалежно від того, ви розпочинаєте вивчати свою першу іноземну мову чи прагнете поповнити колекцію вже вивчених, ви знайдете безліч простих порад для досягнення мети. Книжка поки доступна в електронному форматі.
Як креативний директор, Кен Сіґал зіграв ключову роль у відродженні Apple, допоміг створити такі важливі кампанії, як «Think Different», і назвавши iMac. «Шалено просто» — це його погляд зсередини на світ Джобса. Він розкриває десять елементів простоти, які сприяли успіху Apple і які ви можете використовувати для розвитку своєї організації.
Сертифікована тренерка з особистісного зростання Голлі Ґерт переконана, що інтроверсія — це не вада, а навпаки: суперсила та благословення. У книжці вона розповість, як сприймати власні особливості за переваги, взаємодіяти з людьми та вчасно «перезаряджати батарейки», дослухатися до себе й розкривати власну природу. І в жодному разі не намагатися «косити» під екстравертів.
Роберт Мартін, також відомий як Дядечко Боб,— знакова постать у світі розробки ПЗ, блискучий професіонал, один із тих, хто створював всесвітньо відомий Agile-маніфест. У цій книжці автор викладає свої очікування від професійного розробника у всіх можливих аспектах: із погляду управлінських взаємодій, тайм-менеджменту, зовнішнього тиску, співпраці в команді та вибору відповідних інструментів. Не оминає він і питань трудової етики.
Це книжка колишнього головного редактора журналу Harper’s і виконавчого редактора GQ Крістофера Кокса про те, як змусити терміни працювати на нас, а не навпаки. Адже не такий страшний дедлайн, як його малюють. Числа в календарі можуть як жахати виконавця, так і дозволяти йому встигнути все, не відхиляючись від графіків.
Більше корисного від Happy Monday
На кого підписатися у TikTok: добірка для кар’єри та саморозвитку
Де вчити українську: ресурси для навчання та мовної практики
Від психології до ІТ: безкоштовні курси для українців (оновлюється)
Дякуємо!
Тепер редактори знають.