Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Час — це гроші: канадська компанія створила калькулятор, що обчислює вартість робочих зустрічей

28.07.23 Новини 2 хв читання

E-commerce компанія Shopify Inc. зробила калькулятор, що визначає вартість робочих зустрічей у доларах. Ця ініціатива є частиною річної роботи компанії щодо зменшення кількості не надто важливих зібрань, пише Bloomberg. Розповідаємо, як працює інструмент.


Як працює калькулятор


Електронний калькулятор вбудований у Google-календар працівників компанії. Він прораховує вартість будь-якої робочої зустрічі кількох людей. Для обчислень інструмент використовує дані про середню зарплату на позиціях, а також тривалість зустрічі та кількість учасників. 

Як це працює на практиці? Якщо в календарі заплановано годинну зустріч, у запрошенні буде вказана погодинна оплата кожного запрошеного на неї працівника. Калькулятор додає всі суми й у такий спосіб обчислює вартість зустрічі.

калькулятор вартості зустрічей
Приклад відображення вартості зустрічі в Календарі. Джерело: Bloomberg

Для прикладу калькулятор порахував, що 30-хвилинна робоча зустріч, у якій беруть участь троє працівників Shopify, може коштувати компанії від 700 до 1600 доларів. Якщо до зустрічі долучається керівник, це може збільшити її вартість до 2000 доларів.

Читайте також: 63% працівників вдають зайнятість на робочому місці: опитування Slack


Що може дати скорочення зустрічей


На початку 2023 року в Shopify скасували всі регулярні зустрічі з більш як двома людьми та почали відмовлятися від щотижневих зустрічей команди по середах. Завдяки цьому, за словами операційного директора компанії Каза Неджатіана, середній час, проведений на зустрічах на одного працівника, скоротився на 14% за перші п’ять місяців 2023 року проти аналогічного періоду минулого року. Водночас це сприяло прогнозованому збільшенню кількості завершених проєктів на 18%.


Що про це кажуть дослідники


Як показало опитування бізнес-лідерів і фахівців у додатку для управління проєктами Wrike, час, витрачений на зустрічі, є однією з п’яти найпоширеніших причин неефективності в компанії.

А згідно з дослідженням Стівена Рогельберга, професора Університету Північної Кароліни в Шарлотті, через неефективні зустрічі великі компанії витрачають приблизно 100 мільйонів доларів на рік.

Шукаєте роботу?

Перегляньте пропозиції від провідних українських та міжнародних компаній

Вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: