За даними опитування, яке провела компанія Slack, 3 з 5 працівників зберігають активний статус у мережі корпоративного месенджера навіть коли не працюють. Ділимося іншими цікавими висновками.
У межах свого дослідження компанія-виробник корпоративного месенджера Slack опитала 18 149 роботодавців і співробітників з 9 країн та з’ясувала кілька цікавих фактів про звички працівників. Про це пише Business Insider.
Приблизно троє з кожних п’яти опитаних працівників (63%) сказали, що намагаються підтримувати свій статус «активно онлайн», навіть якщо вони не працюють.
Респонденти вважають, що понад 40% робочих зустрічей можна видалити з календарів без будь-яких реальних наслідків. А також зізнаються, що витрачають у середньому третину свого часу на так звану роботу напоказ, яка не сприяє досягненню цілей команди та компанії. Slack не вказала, яка саме кількість працівників висловили цю думку.
Водночас приблизно чверть (27%) опитаних керівників сказали, що найпоширенішим показником для вимірювання продуктивності працівників є «показники видимості та активності». Саме на це вони звертають більше уваги, аніж на досягнення KPI’s та цілей.
Однак автори дослідження не помітили прямого зв’язку між тиском, який відчувають працівники через потребу вдавати зайнятість, та реальним підвищенням продуктивності.
Читайте також: Як міленіали та зумери ставляться до роботи й чим переймаються: дослідження Deloitte
Шукаєте роботу в офісі?
Переглядайте пропозиції від роботодавців на Happy Monday
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.