Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Креативники цінують гібридний формат та простір для самореалізації: дослідження

08.10.24 Новини 3 хв читання

В Україні провели дослідження креативної галузі, в ході якого запитали представників креативних професій — спеціалістів з PR, маркетингу, SMM, дизайну, брендингу та інших напрямів — про їхні очікування від роботодавців. Розповідаємо про результати: чим живе українська креативна індустрія, які умови роботи шукають фахівці, де стикаються з викликами, а де бачать нові горизонти.


Про мету дослідження


Сфера креативу — жива та непередбачувана. Щодня тут з’являються нові тренди, змінюються робочі формати, а разом із ними й самі фахівці. Повномасштабне вторгнення додало чимало викликів працівникам креативних індустрій, серед яких і зміна попиту на креативні послуги, і криза на ринку праці, і конкуренція за таланти з боку іноземних ринків.

Щоб зрозуміти ці виклики та загалом стан справ у креативній галузі, агенція комунікацій «ВАРТО» спільно з дослідницькою компанією Gradus Research, Всеукраїнською рекламною коаліцією та платформою Happy Monday провели дослідження. 

«Метою нашого дослідження було зрозуміти, що чекають спеціалісти креативної галузі від компаній в яких працюють, та, в подальшому, порівняти з очікуванням роботодавців та наблизити спільну реальність».

Наталія Холод, СЕО агенції комунікацій ВАРТО

Читайте також: Що має знати маркетолог у 2024 році: 8 найголовніших навичок


Основні інсайти

1. Гібридність — це більше не про формат, а про нову філософію роботи

Гібридний формат вже давно перестав бути компромісом. 61% опитаних чоловіків і 56% опитаних жінок у креативі обирають гібридність як спосіб визначати, де і як бути ефективнішим. Спеціалісти обирають офіс для колаборацій та брейнштормів (32%), а віддалену роботу — для глибокого занурення в задачі (48%). Це стає стилем роботи, який дозволяє тримати ритм, змінювати фокус та знаходити нові ідеї на межі різних середовищ.

2. Кар’єрний зсув: більше драйву, менше шаблонів

68% опитаних фахівців готові змінювати роботу не заради статусу, а заради нових проєктів, де їхні ідеї будуть чути. «Фраза “реалізувати власні ідеї” — це про сміливі проєкти, які надихають та дають відчуття справжнього впливу на результат», — зазначають автори дослідження. І ще, майже половина респондентів (48%) хочуть команду, де буде простір для самореалізації.

3. Вибір на основі цінностей: коли шукаєш не просто роботу, а свою компанію

65% опитаних креативників шукають компанії з цінностями, які збігаються з їхніми власними. Для них важливо, щоб бізнес підтримував соціальні проєкти, мав розвинену внутрішню культуру та реагував екологічно на події навколо. «Креативники шукають не просто круті бренди, а щирих однодумців», — підкреслюють ініціатори опитування.

4. Цінності vs проєкти: що важливіше?

63% опитаних фахівців кажуть: «Ми обираємо компанію не за проєктами, а за цінностями». Для 59% креативників навіть круті проєкти не мають визначального значення, якщо компанія не резонує з їх світосприйняттям. «Чітка позиція бренду як роботодавця, культура відкритості та спільні переконання — ось справжній магніт для креативників», — підсумовують дослідники. 

5. Фрилансери та inhouse працівники: хто насправді обирає зміни?

69% опитаних фрилансерів завжди в пошуку нових можливостей і готові змінювати проєкти, коли відчувають, що не отримують потрібної динаміки чи розвитку. Inhouse спеціалісти стриманіші — лише 31% респондентів цієї категорії хочуть щось змінювати. Тут у кожного свої пріоритети: фрилансери прагнуть свободи та різнопланових завдань, тоді як inhouse працівники шукають стабільності та ясності.

Результати дослідження вказують на те, що креативна індустрія в Україні перебуває у процесі великої трансформації. Гнучкість, свобода, можливості реалізації та цінності  все більше впливають на вибір фахівців та розвиток галузі. У фокусі — адаптивність до сучасних викликів та нові підходи до роботи.

Дослідження проведене дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному додатку Gradus. Цільова група дослідження: представники креативних індустрій – три сегменти: працюють на боці виробників, на боці креативних агенцій, фрилансери. Період проведення поля: 1 серпня – 2 вересня 2024 року. Розмір вибірки: 189 респондентів.

Шукаєте роботу?

У нас на сайті ви знайдете вакансії перевірених українських та міжнародних компаній, зокрема і для креативників!

Вакансії
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Більше Більше для компаній
Пошукачу
Для компаній
Увійти
Є ідея!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: